سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ نماینده مردم اردبیل؛

پتروشیمی اردبیل از رکود در ‌می‌آید

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت انجام شده با مجری طرح پتروشیمی اردبیل، این مجموعه تا یک ماه آینده از حالت رکود بیرون آمده و فعال می‌شود.

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل افزود: کارخانه پتروشیمی اردبیل امروز به انبار سیب‌زمینی تبدیل شده است و سئوال ما از متولیان این کارخانه این است که اگر این مجموعه توجیه اقتصادی داشت چرا تعطیل شده و اگر توجیه اقتصادی نداشت چرا به کلنگ‌زنی پر‌زرق و برق این مجموعه اقدام کردید؟

وی گفت: آرام آرام موانع پیش رو در حال برطرف شدن است و با پیگیری نمایندگان فعلی مجری این طرح یک ماه فرصت خواسته تا وعده‌های خود را در راه‌اندازی این مجموعه عملی کند که در این مدت نیز ما ساکت ننشسته‌ایم بلکه تلاش می‌کنیم از طریق سرمایه‌گذاران بخش غیر‌دولتی اعم از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای راه‌اندازی این مجموعه تدبیری درست داشته باشیم.

منتخب مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع اکتشاف نفت مغان و همچنین فعال کردن مجموعه‌های صنعتی واقع شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد و افزود: ما از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواسته‌ایم با تقویت مدیریت شهرک‌های صنعتی و مجموعه‌های تولیدی علاج واقعی در رونق واحدهای تولیدی و صنعتی را اندیشیده و از تعطیلی 80 درصدی آنها جلوگیری کند./س 

برچسب ها: اردبیل ، رکود ، پتروشیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.