سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

آخرین جزئیات از آسیب دیدگی ورزشکار 18 ساله چنارانی

رئيس هيات پزشکي ورزشي خراسان‌رضوي آخرین جزئیات آسیب دیدگی جدوکار 18 ساله چنارانی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دکتر‌ رضا گلدوزيان با اشاره به ادامه دار شدن آسیب دیدگی های نخاعی در میان ورزشکاران خراسانی اظهار کرد: به تازگي آسيب دیدگی ديگری گريبان یک جودوکار چناراني را گرفته است.

گلدوزيان در مورد مصدوميت اين جوان 18 ساله چناراني و آخرين وضعيت سلامتي وي، تصريح کرد: متاسفانه چندی پیش مهدي فلاح در تمرينات جودو دچار آسيب‌ديدگي شديد و خونريزي بين مهره اول و دوم گردن شد؛ که اگر اين خونريزي تشديد مي‌یافت خطر آسيب شديد نخاعي نیز وجود داشت.

وی افزود: خوش‌بختانه تا‌‌کنون خونريزي افزايش پيدا نکرده و فلاح در حال حاضر در بيمارستان طالقاني مشهد تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار دارد که اميدوار هستيم که وضعيت وي اندک اندک رو به بهبودي رود.

گلدوزیان ابراز امیدواری کرد که دیگر آسيب دیدگی این ورزشکار پيشرفت نکند. ولي همچنان مقداري کاهش حس و حرکت در يک طرف وي وجود دارد.

گلدوزيان درباره دلايل ايجاد ضايعات نخاعي در ورزشکاران استان گفت: به جز نونا پسانين که به علت افتادن درب ورزشگاه آزادي به روي گردنش دچار ضايعه شد، متاسفانه در مورد بقيه افراد دچار ضایعه نخاع شده، ورزشکاران بدن خود را به صورت مطلوب و تخصصي گرم و آماده فعاليت نکرده بودند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.