سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی موفقیت بانوان کاراته ما در مسابقات لیگ جهانی اندونزی:

نائب رئیس اسبق بانوان فدراسیون کاراته: مدیریتی خوب، چنین نتیجه ای را رقم زد

نائب رئیس اسبق بانوان فدراسیون کاراته گفت: دلسوزی، همدلی و مدیریت صحیح سرپرست فدراسیون باعث درخشش بانوان در میادین جهانی شد.

عشرت شاه محمدی ضمن ابراز خوشحالی و خرسندی از موفقیت بانوان کاراته کا در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان اندونزی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بسیار خوشحال و مسرورم از موفقیت بانوان در اولین حضورشان در میادین جهانی و به جرأت این را می گویم که این پیروزی به دست نیامد مگر با دلسوزی، همدلی و مدیر درست و صحیح سرپرست جدید فدراسیون کاراته فرجی و آشوری 2 مدیر موفق و زحمت کش هستند که پشت به پشت هم توانستند با درایت و تلاش استعداد بانوان کاراته کا را به جهانیان نشان دهند.

با کسب این نتیجه جامعه کاراته به خود بالید چراکه این امر یک اتفاق بسیار مهم برای کاراته ایران بود و زمینه امکانات بسیار خوبی را برای کاراته ایجاد کرد و پتانسیل کاراته بانوان را به رئیس فدراسیون جهانی ثابت نمود.

وی در ادامه گفت: در حقیقت کسب این نتایج خوب مسئولین فدراسیون جهانی را برای حضور بانوان در مسابقات جهانی فرانسه مجاب خواهد کرد چراکه اکنون ایران به عنوان کشوری که حرف اول را در کاراته می زند به دنیا معرفی شده که این اتفاق کوچکی نیست.

شکست ژاپن مهد کاراته دنیا و ایستادن این کشور در سکوی دوم پس از ایران شاید بزرگترین دست آورد کاراته کاها باشد که این برای ایرانی ها به ویژه یک کاراته کا یک افتخار است.

شاه محمدی که 11 سال به عنوان نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خدمت جامعه ورزشی بوده اشاره ای به برنامه های گذشته فدراسیون کاراته در خدمت جامعه ورزش بوده اشاره ای به برنامه های گذشته فدراسیون در خصوص بانوان کرد و گفت: به تیم ملی کاراته ایران به دلیل درخشش خوبشان تبریک می گویم و این را یاد آور می شوم که در طول سال هایی که من توفیق خدمت به کاراته کاران را داشتم، برنامه ریزی های دراز مدتی داشتیم برای چنین روزهایی اردوهای مستمر را برپا می کردیم به امید توفیق کاراته کاها در میادین بین المللی و خوشبختانه مدیریت خوب فدراسیون کاراته روند موفقیت های کاراته کاها را تسریع کرد.

دغدغه من در زمان مسئولیتم در فدراسیون کاراته کسب این پیروزی ها در این میادین بود تا آنجا که می شد تلاش کردیم و حالا با مدیریت خوب این اهداف محقق شد و سهم من از این پیروزی قطره اشکی بود که از خوشحالی بر گونه ام نشست./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.