سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تورم کمرشکن در شان نظام اسلامی نیست

منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم کمرشکن در جامعه که آسیب و بسیاری از ناهنجاری‌ها را دامن می‌زند در شان نظام اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل/ حجت‌الاسلام حبیب برومند در باره وضعیت گرانی‌ها و بیکاری در جامعهافزود:‌ مقابله با این پدیده‌ها نیاز به احساس مسئولیت و شناخت واقعیت‌ها دارد به طوری که معتقدیم با همفکری مجلس و دولت می‌تواند این مشکلات تقلیل یابد.

وی گفت: راهکاری که به نظر می‌رسد اینکه در‌آمدهای حاصل از هدفمند کردن یارانه‌ها به ویژه در بخش انرژی را باید به سوی حمایت از تولیدات صنعتی و کشاورزی هدایت کرد تا توان اشتغالزایی این بخش‌ها تقویت شود.

برومند با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در منطقه و استان اردبیل افزود: با شناخت دقیق از این ظرفیت‌ها و استفاده از آن می‌توان به مطالبات و نیازهای متعدد پاسخگو بود و حوزه اشتغال و کار‌آفرینی را رونق داد.

منتخب مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی  گفت: با بهره‌برداری درست و صحیح از ظرفیت‌های بخش کشاورزی و صنعتی می‌توان هم فرصت اشتغال ایجاد کرد و هم به کاهش تورم و گرانی‌ها دست زدب/.

برچسب ها: اردبیل ، تورم ، کمرشکن ، در ، شأن ، نظام ، نیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.