سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاليباف در مراسم افتتاح يادمان شهداي هفتم تير:

يادمان شهداي هفتم تير را مردم ساختند

شهردار تهران گفت: شهرداي تهران و ساير نيرو هاي فعال در آن نقش زیادی را در ساخت این یادمان نداشتند و این مردم بودند که مجموعه را ساختند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قاليباف شهردار تهران در مراسم افتتاح يادمان شهداي هفتم تير که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به ساخت اين مكان فرهنگي توسط مردم گفت:‌ شهرداي تهران نقش زیادی را در ساخت این یادمان ایفا نکرد و این مردم بودند که مجموعه را ساختند.

وي تصريح كرد:‌ همانگونه كه مردم انقلاب كردند و شهيد دادند و پاي آرمان هاي انقلاب ايستادند در تاسيس اين مجموعه نيز ما را ياري كردند.


قاليباف با اشاره به تقكر و انديشه شهيد بهشتي ادامه داد: شهيد بهشتي پرورش يافته انديشه و سيره علوي و مكتب امام خميني(ره) و سرباز راستين حضرت امام بود.


شهردار تهران با اشاره به سخراني شهيد بهشتي در دانشگاه راضي مشهد و هشدار به گروه منحرف در داخل جامعه افزود: شهيد بهشتي در سخنراني خود به گروه منحرف يادآور شد" ما از شما هيچ چيزي نمي خواهيم تنها چوب لاي چرخ ما نگذاريد. "

شهردار تهران خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي اكنون الگويي از حكومت داري است كه به سمت جمهوريت همراه با اسلاميت پيش مي رود و آن را به جهانيان عرضه مي كند لذا بايد به دشمنان گفت که ما به دنبال جمال و جلال اين انقلاب هستيم و شما چوب لاي چرخ ما نگذاريد./س3

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.