سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

اختلاس شرکت بیمه ایران در بندر امام خمینی

معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهواز گفت: متهمان اختلاس از شرکت بیمه ایران دستگیر شده‌اند و کیفرخواست برای آنان صادر شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از اهواز،احمدرضا رشیدی گفت: با بررسی پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران شعبه بندر امام خمینی(ره)، متهمان این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای مجتمع قضایی قدس اهواز با بیان اینکه متهمان اصلی پرونده با قرار قانونی متناسب در بازداشت به سر می‌برند، گفت: اتهام دستگیر شدگان در این پرونده، اختلاس توام با جعل و مبلغ اختلاس 44 میلیارد ریال است.

رشیدی تصریح کرد: پرونده مذکور توسط بازپرس شعبه هشتم دادسرای اهواز مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در خصوص جرایم ارتکابی توسط برخی از روسای ادارات، مدیران و کارکنان دولت که در حوزه شهرستان‌ها به وقوع می‌پیوندد، عوامل موثری دخیل هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم آشنایی برخی از مدیران و کارکنان به وظایف قانونی خود، عدم نظارت صحیح و دقیق بعضی از مدیران مافوق، عدم دلسوزی، تعهد و تخصص برخی از کارکنان ادارات دولتی و همچنین خیانت بعضی از این کارکنان اشاره کرد.

رشیدی افزود: برای مثال در ارتباط با پرونده مذکور، متهم اصلی دارای تحصیلات دیپلم و رابطه استخدامی قراردادی با شرکت بیمه است که به رغم داشتن اختیارات وسیع با این سطح تخصص، به دلیل عدم نظارت کافی مسئولان‌، مرتکب اختلاس با مبلغ مذکور شده است./ج1

برچسب ها: خوزستان ، بیمه ، اختلاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.