سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی وضعیت ترافیکی خیابان شهید کلاهدوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 از ساماندهی وضعیت ترافیکی خیابان شهید کلاهدوز حد فاصل خیابان شریعتی تا پاسداران خبر داد.

طیبانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه این خیابان به عنوان یکی از خیابانهای اصلی و پر تردد شمال تهران در برخی از ساعات شبانه روز دارای حجم ترافیکی بالایی است گفت: در همین راستا تحقیقی برای مطالعات ساماندهی ترافیکی خیابان کلاهدوز توسط مشاور منطقه انجام پذیرفته است.
معاون شهردار منطقه 3 افزود: در این مطالعات وضعیت جهات حرکت شبکه معابر اطراف خیابان شهید کلاهدوز، فاز بندی تقاطع ها تابلوهای انتظامی، پارک حاشیه ای ، اصلاح هندسی و سایر مسائل مورد بررسی قرار گرفته و براساس راهکارهای پیشنهادی مشاور و با هماهنگی پلیس منطقه مقرر شد تا راهکارهایی نظیر تغییر جهت خیابان مطهری، احداث رفیوژ میانی در بخش های از خیابان شهید کلاهدوز، ساماندهی پارک حاشیه ای و اصلاح هندسی ورودی پمپ بنزین اجرا شود.
طیبانی در ادامه افزود: در راستای طرح مطالعاتی طی دو ماه گذشته اقداماتی در این خیابان انجام شد که از جمله آنها می توان به اصلاح هندسی خیابان شهید قلندری و شهید نعمتی ، یک طرفه شدن خیابان شهید مطهری ، احداث رفیوژ میانی و نصب موانع فیزیکی در بخشی از خیابان کلاهدوز اشاره کرد./ز
برچسب ها: شهرداری ، ترافیک ، طیبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.