سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض تماشاگران:پس سرمربي چه شد؟

کريمي تنها در درفشي فر ماند/بلاتکليفي ستاره هاي پرسپوليس

تمرین امروز صبح سه شنبه 6 تیر پرسپولیس با تمام نفرات پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد که کماکان انصاریفرد غایب تمرینات می باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس رأس ساعت 9:30 صبح در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد که بازیکنان طبق روزهای گذشته تمرینات کششی را شروع کردند و سپس تمرینات بدنسازی زیر نظر چیذری، مربی بدنساز را ادامه دادند.

شایان ذکر است، کار با توپ اصلاً در برنامه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس وجود ندارد و تمرینات کششی و بدنسازی در این روزهای ابتدایی ادامه دارد.

گفتنی است، علی کریمی ابتدای تمرین با محسن عاشوری مربی تیم صحبت کردند و 200 هوادار پرسپولیس اجازه ورود به ورزشگاه درفشی فر را پیدا نکردند.

لازم به ذکر است، علی کریمی، جواد کاظمیان، مهرداد پولادی و غلامرضا رضایی نفراتی بودند که جدا از سایر نفرات به تمرین پرداختند که 10 دقیقه دیرتر هم تمرین را به پایان رسانند که چیذری مربی بدنساز نیز بیشتر از نفرات دیگر با علی کریمی درباره کارهای بدنسازی صحبت کرد.

در پایان گفتنی است، تمام بازیکنان پرسپولیس در تمرینات امروز حضور داشتند و تنها غایب پرسپولیس کماکان انصاریفرد است.

ضمن اينکه هواداران در پشت درب محل تمرين تيم فوتبال پرسپوليس اعتراض خود را نسبت به اينکه هنوز سرمربي اين تيم انتخاب نشده ابراز کردند و همه بازينکنان از محل تمرين خارج شدند بجز علي کريمي که در ورزشگاه درفشي فر ماند تا تمرين بعد از ظهر آغاز شود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.