سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس /

دستگیری 101نفر شکارچی غیر مجاز در فارس

101نفر متخلف شکارچی توسط ماموران اجرایی یگان محیط زیست فارس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس در خرداد ماه سال جاری ماموران یگان اجرایی حفاظت محیط زیست فارس 101 نفرمتخلف و متجاوزبه انفال و منابع ملی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند.

در این راستا ماموران گشت اجرایی محیط زیست در حوزه شهرستانهای شیراز، خنج، فسا، لامرد،لار، کازرون، داراب، ارژن، فراشبند، بمو،قیر، جهرم، استهبان، اقلید، بوانات ومله گاله موفق به دستگیری 101متخلف شکارچی شدند که با 55بضه اسلحه ساچمه زنی مبادرت به شکار تعداد 115قطعه پرنده شکار شده، 80 قطعه پرنده وحشی زنده گیری شده، لاشه یک راس آهو، لاشه سه راس بز وحشی و یک عدد آهوی زنده گیری شده، لاشه یک قلاده پلنگ،لاشه شش قلاده تشی،لاشه 10سر خرگوش و چندین مورد قطع درخت و زغال گیری کرده بودند اما با هوشیاری کامل ماموران اجرایی محیط زیست دستگیر شدند.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: محیطبانان با هوشیاری کامل تمامی مناطق تحت حفاظت و عرصه های محیط زیست مورد نظر جدی و آگاهانه قرار داده و بشدت با متخلفان و شکارچیان برخورد می شود.

وی گفت: بدون شک محیط بانان پرتلاش استان و ماموران اجرایی گارد حفاظت محیط زیست همواره بیدار بوده و در سنگر محیط زیست مشغول صیانت از انفال الهی هستند از این رو با هوشیاری کامل تمامی مناطق تحت حفاظت و عرصه های محیط زیست را تحت نظر جدی و آگاهانه داشته و بشدت با متخلفان و شکارچیان برخورد می کنند.

وی از مردم متدین و با فرهنگ استان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات شکار و صید مراتب را به واحدهای محیط زیست در شهرستانهای استان و یا با شماره تلفن 90- 2317789 تماس بگیرند./س 

برچسب ها: شکارچی ، غیرمجاز ، دستگیر ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.