سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك كارشناس سياست خارجي:

مجامع حقوق بشر اعتبار جهاني خود را از دست داده‌اند

يك كارشناس مسائل سياست خارجي مجامع حقوق بشر را تحت سيطره و نفوذ غرب و به عنوان ابزاري براي فشار به دولت هاي غير همسو با آنان دانست و گفت: مجامع مدعي حقوق بشر مدتهاست كه اعتبار جهاني خود را از دست داده‌اند.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در بحرين و عربستان با بيان اينكه مجامع حقوق بشر جهان تحت سيطره و نفوذ غرب خصوصا آمريكا هستند، گفت: از آنجا كه حاكمان عربستان و بحرين جيره خوار آمريكا و انگليس هستند، به پشتوانه آنها و بدون هيچ گونه مخالفت و واكنشي  به اعمال ضد حقوق بشري خود ادامه مي دهند.

وي در ادامه افزود: اوج اين بي عدالتي و جانب داري را مي توان در اعطاي جايزه صلح به شيمون پرز رئيس رژيم غاصب صهيونيستي توسط آمريكا مشاهده كرد و اين در حاليست كه جنايات رژيم صهيونيستي نسبت به مردم فلسطين و توطئه و دخالت هاي اين رژيم اشغالگر در كشورهاي آزاد و مستقل بر كسي پوشيده نيست.

اين كارشناس مسائل سياست خارجي همچنين تصريح كرد: اعتبار و مشروعيت مجامع حقوق بشر مدت هاست كه در نگاه ملت‌ها و دولت هاي مستقل زير سوال رفته و تاريخ 40 سال گذشته نشان مي دهد كه ملت ها ديگر هيچ اعتمادي به اين مجامع ندارند.

/س2
برچسب ها: حقوق ، بشر ، مجامع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.