سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در منطقه 13

در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 بر مشارکت شهرداری منطقه 13 در بهسازی و نوسازی مدارس همسو با اداره آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزان فرهنگ ناحیه مقاومت بسیج کمیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در این مراسم شیرازیان، فرمانده بسیج منطقه 13 گزارشی از اقدامات طرح هجرت سه در منطقه ارائه کرد و گفت: براساس این طرح 18 مدرسه در سال گذشته اجرا و مقرر شده امسال نیز 80 مدرسه با مشارکت بیش از دو هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان اجرا می شود.
گفتنی است هجرت سه طرحی مشترک بسیج و آموزش و پرورش شهرداری منطقه 13 است که در آن دانش آموزان بسیجی به رنگ آمیزی و شاداب سازی فضای مدارس محروم می پردازند.

*افتتاح دارالقرآن سرای محله آشتیانی
شهردار ناحیه چهار گفت: طی مراسمی، دارالقرآن سرای محله آشتیانی افتتاح و برای ارائه خدمات به شهروندان به بهره برداری رسید.
وی افزود: با توجه به رویکرد شهرداری منطقه در تجهیز محلات به دارالقرآن ، امید است برنامه های فرهنگی و قرآنی توسعه یافته و شهروندان به ویژه جوانان بهره مناسب را ببرند.
وی همچنین از طرح جمع آوری عوامل غیر مجاز در سطح ناحیه خبر داد و گفت: واحد بازیافت با جمع آوری چرخ دستی و هشدار به آنان از تفکیک غیر مجاز مواد جلوگیری کرد.
باجوری خاطر نشان کرد: هفت حلقه چاه جذبی برای احداث آبخوری و سرویس بهداشتی در محله زینبیه حفر شد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.