سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقامات اکوادور درخواست پناهندگي آسانگ را بررسي كردند

رئيس جمهور اکوادور و سفير اين کشور در انگليس براي تصميم گيري درباره درخواست پناهندگي جوليان آسانگ گفتگو كردند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ در پي درخواست پناهندگي جوليان آسانگ موسس ويکيليکس، پايگاه اينترنتي افشاگر اسناد، به سفارت اکوادور در انگليس، رئيس جمهوري اکوادور و سفير اين کشور در انگليس براي تصميم گيري درباره اين موضوع گفتگو کردند.

ريکاردو پاتينو  وزير امور خارجه اکوادور ، پس از پايان اين نشست که روز گذشته در کيتو برگزار شد، گفت:  با توجه به پيامدهاي پذيرش درخواست پناهندگي آسانژ، اين نشست به بررسي اين موضوع اختصاص داشت اما هنوز براي تصميم گيري در اين زمينه تاريخ خاصي مشخص نشده است.

وي دربار ه سرنوشت آسانگ گفت:‌« مواردي را شاهد بوده ايم که افرادي يک روز تا سه هفته و حتي در مواردي تا 5 سال به يک سفارت خانه پناه بردند در نتيجه در اين زمينه هر احتمالي ممکن است».

براساس اين گزارش ، سفير اکوادور در لندن نيز درباره شرايط آسانژ در مقر سفارت گفت:  در ساختمان سفارت همه چيز براي او مهياست و دوستانش نيز مي توانند با او ملاقات کنند.

آسانگ که به اتهام اخلاقي تحت تعقيب دادگاه سوئدي است ، نگران آن است که انگليس او را به سوئد تحويل دهد در نتيجه روز19 ماه ميلادي کنوني به سفارت اکوادور در لندن پناه برد و خواستار پناهندگي در کشور اکوادور شد.
برچسب ها: آسانگ ، اکوادور ، پناهندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.