سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

شهر رویاها بی نظیرترین شهر بازی اصفهان در سطح کشور

شهر رویاها از نمادهای شهر اصفهان و در نوع خود بی همتا است زیرا اکثر شهربازی های موجود در کشور با امکانات مکانیکی تجهیز شده اند اما این مجموعه از شبیه سازی و امکانات فناورانه بهره برده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب گفت: شهر در حال ساخت رویاها در جنوب شرقی اصفهان 170 هزار متر مربع مساحت دارد ومرحله یک آن تا پایان تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.

مرتضی حسام نژاد با اشاره به این که شهر اصفهان دارای میراث ارزشمند تاریخی همچون میدان امام است و شهر رویاها می تواند در کنار آن به یکی از نمادهای شهر اصفهان تبدیل شود اظهار داشت: در این مجموعه آموزش در کنار تفریح برای بازدید کنندگان پیش بینی شده و شهروندان در سنین مختلف می توانند با حضور در مجموعه شهر رویاها یک روز خوب با جاذبه های تفریحی و تجربیات علمی را پشت سر گذارند.

معاون اداری و مالی شهرداری اصفهان در رابطه با بخش های مختلف این مجموعه یادآور شد: این مجموعه ۵۶ بازی الکترونیک همچون شبیه سازی، تیراندازی، سوارکاری و شهر سینمایی را در خود دارد و علاقه مندان می توانند با مراحل ساخت یک فیلم سینمایی آشنا شوند و آن را تجربه کنند.

وی افزود: در ساخت این شهر سینمایی از دانش بومی استفاده شده و ترکیبی از هنر معماری به همراه امکانات مکانیکی و الکترونیکی است.

حسام نژاد خاطر نشان کرد: بخش هایی از این مجموعه با همکاری دانشگاه هنر ساخته می شود و از ایمنی لازم برخوردار بوده مطابق استانداردهای روز احداث می شود که با حضور فعالان عرصه فرهنگ، این مجموعه با فرهنگ ایرانی و استفاده از مولفه های معماری اصفهان منطبق خواهد شد./س

برچسب ها: اصفهان ، شهر ، رویاها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.