سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مشارکت هلال احمر 11 استان در جشن های نیمه شعبان قم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت : امسال برای امداد رسانی مناسب به شرکت کنندگان در جشن های نیمه شعبان امکانات و تجهیزات هلال احمر یازده استان و سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور بکار گیری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در نشست خبری گفت :در این طرح که با عنوان مانور بزرگ امدادی منتظران مهدی(عج) برگزار می شود 460 پزشک و پرستار و امدادگر با بیش از 190 خودرو و تجهیزات مختلف پزشکی ونجات و امداد از 13 تا شانزدهم تیر به مردم امداد رسانی می کنند.

  سائلی با بیان اینکه این افراد در قالب 57 گروه امدادی در مبادی ورودی ،مناطق پر تردد شهر قم و اطراف مسجد مقدس جمکران مستقر می شوند افزود :سه فروند بالگرد امداد هم در این ایام در مسجد مقدس جمکران، عوارضی اتوبان قم – تهران و محور سلفچگان مستقر می شوند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از یکصد وچهل داوطلب سازمان جوانان هلال احمر هم در قالب هفده گروه، راهنمایی زائران و شرکت کنندگان در جشن های نیمه شعبان را در مبادی ورودی و سطح شهر قم و اطراف مسجد مقدس جمکران بر عهده خواهند داشت و حدودیکصد وپنجاه هزار محصولات فرهنگی و بروشور حاوی اطلاعات مذهبی / بهداشتی / و راهنمای شهری را بین آنان توزیع می کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.