سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ضرورت برپایی همایش نقش شوراها در قانون اساسی از دیدگاه شهید بهشتی

برای اشنایی با نقش شوراها در قانون اساسی از دیدگاه شهید بهشتی همایشی بر پا شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبر نگاران اصفهان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یارانشان گفت:این شهید بزرگوار در تدوین قانون اساسی ایران و نقش شوراها در ان نقش بسیار موثری داشته اند از اینرو لازم است مسوولان استان همایشی برای بزرگداشت این شهید ونقش شوراها در قانون اساسی از دیدگاه ایشان برگزار نمایند.

عباس حاج رسولی ها با اشاره به ضرورت تحقق مدیریت واحد شهری افزود:اداره امور باید به دست خود مردم و نمایندگانشان اجرا شود.وی با اشاره به لزوم ادای وظیفه مدیران کل ،روسای سازمان ها و شهرداران مناطق برای تکریم ارباب رجوع مطابق با ظرفیت و شاخص های شهر واستان ومردم ان اظهار داشت : مردم ازدستگاه های دولتی همچون اموزش و پرورش ،بهداشت و درمان وتربیت بدنی و... انتظار بررسی مشکلات و مسائلشان را دارند .

وی با ابراز ناراحتی از شنیدن خبر استعفای معاون عمرانی استانداری اصفهان خواستارپس گرفتن استعفایشان شد و تصریح کرد:استعفای ایشان ظلم بزرگی به اصفهان است وازمدیریت استان اصفهان خواستاریم برای حل مشکلات عمرانی این استان در یک سال باقی مانده از عمر دولت دهم با استعفای معاون عمرانی موافقت نکند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان ضرورت تکمیل زیر ساخت های گردشگری اصفهان و اهمیت حفظ اثار تاریخی وفرهنگی شهر افزود: در حالی که این ویژگی ها وزیبایی ها متعلق به مردم دنیاست در صورتی که سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی در بازسازی و مرمت اثار فرهنگی تاریخی شهر نا توان است، مرمت این اثار را به مدیریت شهری که بسیار دلسوز است واگذار نماید./س

برچسب ها: اصفهان ، شورای ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.