سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرمت و بهسازی معابر منطقه 4 برای جلوگیری از آب گرفتگی

معاون فنی و عمران منطقه 4گفت: به منظور رفع کامل مشکل آب گرفتگی معابر محله ای و بزرگراهی، تمامی چاله ها و نوارهای حفاری موجود در سطح منطقه مرمت و بهسازی شد.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به اجرای اقدامات لازم برای رفع مشکلات آب گرفتگی معابر محله ای و بزرگراهی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 78 هزار متر مربع پیاده رو سازی (کف پوش)،‌42 هزار متر طول نهر سازی، 45 هزار متر طول کانیو، 31 هزار متر مربع تک جدول و 1320 عدد هم سطح سازی دریچه ها در سطح منطقه اجرا شد.
معاون فنی و عمران منطقه 4 ادامه داد: در سال گذشته عزم جدی معاونت فنی و عمران منطقه بر این شد تا به منظور ایجاد سهولت در تردد عابران پیاده و خودروها در سطح محلات و معابر بزرگراهی و رفع کامل مشکل آب گرفتگی معابر، تمامی چاله ها و نوارهای حفاری موجود در سطح منطقه تا قبل از سال جدید و در قالب طرح استقبال از بهار 91 بهسازی و مرمت شود.
محبوبی تصریح کرد: در سال 90 بیش از 1800 مورد از چاله ها و نوارهای حفاری سطح منطقه به مساحت 13 هزار متر مربع لکه گیری سیار، 349 هزار متر مربع روکش مکانیزه و تراش مکانیزه و 504 هزار متر مربع روکش دستی و آسفالت اساسی در سطح منطقه اجرا شده است.
سیف اله طالبلو شهردار ناحیه 6 منطقه 4 اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح منظر شهری، اداره فنی و عمرانی ناحیه 6 اقدام به احداث 8 متر نهر عرضی در خیابان شهید ناهیدی تقاطع شهید نقدی کرد.
طالبلو بیان کرد: به منظور رسیدگی به درخواست های مردمی و سهولت تردد عابران پیاده، سامانه 137 ناحیه 6 اقدام به تعویض و نصب پل مقابل نانوایی در خیابان شریعتی و پاکسازی و رفع آب گرفتگی مقابل نانوایی کرد.
محمد رضا غلامی شهردار ناحیه 8 منطقه 4 اضافه کرد: به منظور حفظ ارتقای منظر شهری و تردد آسان شهروندان،‌اداره فنی و عمران ناحیه 8 با پخش بیش از 6 تن آسفالت اقدام به لکه گیری هندسی و تسطیح، اطراف دریچه های خیابان بهار و شهید ناهیدی کرد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد نظم و تعیین جهات در سواره رو و هم چنین سهولت و بهبود در رفت و آمد و کاهش تصادفات رانندگی، اداره فنی و عمران ناحیه 8 اقدام به مسدود کردن تقاطع بلوار شهید بابائیان با خیابان امام حسین (ع) به طول 20 متر با نیوجرسی کرد./ز

برچسب ها: محبوبی ، طالبلو ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.