سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی –اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

نخبگان کارآفرین شناسایی می شوند

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه به خیرین کارآفرین و شناسایی نخبگان در این زمینه به همراه استفاده از ایده های آن ها از اولویت های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، کاوه اشتهاردی افزود: مهم ترین آثار توسعه کارآفرینی در کشور افزایش نوآوری، ارتقای سطح فناوری، افزایش تعداد ثبت اختراع ها،‌تولید دانش فنی و ایجاد اشتغال در تولید به همراه توزیع درآمد است که در نتیجه می تواند افزایش ثروت ملی را به دنبال داشته باشد.
وی در ادامه گفت: توجه به خیران کارآفرین و شناسایی نخبگان و استفاده از ایده های آن ها یکی از اولویت های وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جشنواره امتنان از کارآفرینان امسال نیز اشاره و خاطر نشان کرد: در جشنواره امسال تعداد کارآفرینان ثبت نام کننده در سامانه این جشنواره در مقایسه با سال گذشته رشدی 78 درصدی داشته است.

*هم اندیشی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی
حدادپور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری نشست هم اندیشی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در استان البرز خبر داد و اظهار داشت: این نشست با حضور مسئولان سازمان های بهزیستی فنی و حرفه ای ، بیمه خدمات درمانی، صندوق مهر امام رضا (ع)، بانک رفاه و توسعه تعاون، تامین اجتماعی، صندوق بیمه روستائیان برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به تاکیدات وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعي برتعامل و وحدت رویه میان دستگاههای ادغام شده وزارتخانه جدید به عنوان ید واحده، اظهار داشت: این وحدت رویه در جهت افزایش توانمندی خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات و دغدغه های آنان است که برگزاری نشست هایی این چنینی در راستای تحقق بخشی به این اهداف است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دیگر اهداف مورد نظر این نشست ها پرداخت و خاطر نشان کرد: برگزاری این قبیل نشست ها موجب ایجاد تعامل میان دستگاههای زیر مجموعه وزارت متبوع در جهت استفاده مناسب از تمام ظرفیت های این دستگاهها و نیز هم افزایی امکانات و نیروهای آنان است.
گفتنی است، در پایان این نشست با تصویب اکثریت مدیران کل حاضر در جلسه مذکور مقرر شده است که به منظور آشنایی هر چه بیشتر اعضای این نشست با حوزه فعالیت های سایر ادارات زیر مجموعه و تصمیم سازی های تخصصی، جلسات به صورت ماهیانه و هر بار در یکی از دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.