سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با وانتی ها و دستفروشان در منطقه 4

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 گفت: واحد ساماندهی اداره خدمات شهری ناحیه 7، در یک طرح فوریتی با عوامل سد معبر اصناف، وانتی و دستفروشی های محدوده ناحیه برخورد کرد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای ارتقای ساماندهی و ایجاد نظم و انضباط و رفاه حال شهروندان در عبور از معابر و ایجاد نمای زیبا در شهر به همت عوامل اجرایی معبربان ، 10 مورد سد معبر در خیابان های 35 متری استقلال، آزادگان و تکاوران رفع شد.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در خصوص نحوه ساماندهی مشاغل، اداره خدمات شهری ناحیه 5 اقدام به برگزاری ایستگاه سیار شهروندی در فلکه چهارم تهرانپارس کرد.
ناصحی تصریح کرد: در این ایستگاه سیار کارشناس واحد ساماندهی ناحیه 5 اقدام به آموزش چهره به چهره و توزیع یک هزار بروشور بین شهروندان کرد.
ذبیح الله حسینی رئیس اداره زیبا سازی منطقه 4 اظهار داشت: به منظور پاکسازی و زیبا سازی محیط شهری و رفع هر گونه آلودگی بصری، دیوار نوشته ها و برچسب های خیابان احسان به طول 3500 متر مربع ، خیابان شهید محمدی به طول 500 متر مربع و پوسترها و برچسب های خیابان های شهید زهدی، 135،133، 131و196 شرقی به طول 600 متر مربع پاکسازی شدند.
علی برخورداری رئیس فضای سبز منطقه 4 بیان کرد: در راستای اجرای یک طرح فوریتی واحد فضای سبز ناحیه 6 اقدام به بازسازی و بهسازی میادین شورایاری و تختی در محله خاک سفید کرد.
برخورداری خاطر نشان کرد: در این عملیات حدود 200 متر چمن رولی و 250 گلدان از انواع رز هفت رنگ و نسترن سفید و 250 گلدان از انواع درخچه های زینتی پیروکانتا و بربریس کاشته شد،‌همچنین حدود 150 اصله نهال پتی از قبیل چنار و توت نوک و 50 گلدان گل کلم و 250 متر چمن رولی جهت بوستان آزاده واکاری و کاشته شد.
لازم به ذکر است برای رفاه شهروندان سه عدد آبخوری در این بوستان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت./ز
برچسب ها: ناصحی ، شهرداری ، وانت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.