سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی میزبان مسابقات کشوری تنیس روی میز بانوان ناشنوا

استان خراسان جنوبی طبق تصمیم گیری هایی که مسئولان در مجمع اخیر اتخاذ کردند میزبان مسابقات قهرمان کشوری تنیس روی میز بانوان ناشنوا شده است.

محمد حسین اکبری مطلق، رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در استان خراسان جنوبی با توجه به زیر ساخت های مناسبی که وجود دارد امکانات لازم برای میزبانی این چنین مسابقاتی در جهت رفاه حال تیم های شرکت کننده در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد از این رو، با مشکل خاصی مواجه نیستم و استان توانایی برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری در حد بسیار مطلوب را دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان خراسان جنوبی در بخش تنیس روی میز بانوان تعامل بسیار سازنده ای با اداره کل جوانان و هیات های حاضر بویژه فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص دارد و از این ک میزبان مسابقات قهرمانی کشوری تنیس روی میز را پذیرفته ایم بسیار مسرور و خوشحال هستیم از این رو تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا ورزشکاران تنیس روی میز با آرامش و در شرایط بسیار مطلوب به مبارزه بپردازند.

مطلق اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال گذشته استان خراسان جنوبی میزبان تنیس روی میز مردان ناشنوا بوده است از این رو تجربه ی کافی و لازم را برای برگزاری مناسب اینچنین مسابقاتی را داریم و زمینه برای برگزاری مسابقات کشوری بانوان در این استان مهیا است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه همه استان ها دارای تیم تنیس روی میز نمی باشند و احتمال این که تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات اندک باشد اما در هر شرایط و یا حضور حتی تیم های کم نیز مسابقات قهرمان کشوری تنیس روی میز بانوان در مرکز استان برگزار می شود.

مطلق تصریح کرد: در مجمع اخیر مسئولان مکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری را مشخص کردند اما در شرایط فعلی زمان دقیق رقابت ها معلوم نیست اما به احتمال فراوان مسابقات قهرمان کشوری تنیس روی میز بانوان پس از ماه مبارک رمضان در بیرجند برگزار می شود.

وی افزود: البته در مجمع مشترکی با هیات های استانی برگزار شد مقرر شد که تنیس روی میز ناشنوایان به همراه بخش پیوند اعضا بیماران خاص به صورت جداگانه در این مسابقات شرکت می کنند./مح
گزارش از اکبر باقري
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.