سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروري بر مهمترين اخبار «اجتماعي» روز دوشنبه

مهمترين عناوين اخبار سياسي باشگاه خبرنگاران كه در روز يكشنبه منتشر شده موضوعاتي چون اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان، اعتبار 70 میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستانها و هوشمندسازی مدارس کشور ، پلمپ شرکت های خصوصی متخلف تا چند روز آینده، برخورد با کراوات و آرایش غلیظ در بیمارستان ها و ... است.


این عناوین به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:


کودک یک ساله، قربانی پدر شیشه ای


گروه استان ها، پدر جوانی که روز گذشته بر اثر توهم ناشی از مصرف شیشه با ضربه چاقو، دختر یکساله اش را در شهرستان رباط کریم به قتل رسانده بود توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.


اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان

اصلاحیه قانون جامع حمایت از معلولان در اواسط ماه آینده صورت به دولت ارسال می شود.


وعده جدیدتر برای احداث باقیمانده خط 4


مدیر عامل شرکت متروی تهران باز هم تاریخ جدیدی برای احداث 4 کیلومتر از خط 4 مترو داد و گفت: تا پایان ماه جاری 4 کیلومتر از توسعه غربی خط 4 مترو به طور رسمی به بهره برداری می رسد.

ماهواره چه تأثیری بر افزایش طلاق دارد؟




پرونده های متعدد، در دادگاه های خانواده، مؤید این موضوع است که اختلافات درون خانوادگی بین زوجین سیر صعودی به خود گرفته و زوجین طلاق را به عنوان آخرین گزینه برای حل اختلافات و مناقشات در نظر می گیرند.

اعتبار 700 میلیاردی برای هوشمندسازی مدارس



معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور از تصویب 31 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و مراکز کاردانی و 40 میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس کشور خبر داد.

ساخت 50 هزار واحد مسکونی در خوزستان


حضور تعاونی ها در بخش مسکن بسیار مطلوب بوده به طوری که اکنون حدود 50 هزار واحد مسکونی در بخش تعاونی های مسکن خوزستان در حال ساخت است.

برخورد پلیس با دکترهای کراواتی

جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: شرکتهای خصوصی متخلف که از خانمها به عنوان ابزار سوء استفاده می کنند تا چند روز آینده پلمپ می‌شوند.

علاقه شهرداری تهران به گسترش برنامه های فرهنگی


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: حجم تمام برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری امسال گسترده تر از سال گذشته است.

 غرب تهرانی ها دوچرخه سوار شدند


معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 5 گفت: 14 هزار نفر از شهروندان غرب پايتخت در خانه هاي دوچرخه عضو هستند كه از اين ميزان بيشتر اعضا جوانان و نوجوانان هستند.

طرح جهادی کاشت درخت در معابر اصلی تهران


با هدف زیباسازی مناظر شهری طرح جهادی کاشت درخت در خیابان و معابر اصلی تهران با همت معاونت فضای شهرداری تهران اجرایی می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.