سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبی ها اواسط تیر به آنتالیا می روند

صحبت از عدم حضور اعضای تیم استقلال در اردوی خارجی است زیرا مشکلات مالی در این تیم بیداد می کند و به همین دلیل قرار است اردوی خارجی تیم در ترکیه لغو شود، اما مسئولان این تیم این خبر را تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال در حالی برای آغاز رقابت های لیگ آماده می شوند که شرایط برای این تیم ایده آل نیست از طرفی مسئولان در تلاش هستند حداقل شرایط را فراهم کنند که تیم بتواند با امکانات خوب راهی کشور ترکیه شود اما عنوان شد که مشکلات اجازه حضور تیم در ترکیه فراهم شود زیرا امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که تیم های وی پیش از آغاز فصل در سفر خارجی آماده حضور در بازی های لیگ می شود و وی اصرار فراوانی به این موضوع دارد و نمی تواند با لغو شدن این سفر موافقت کند.

شایان ذکر است، مسئولان در تلاش هستند به دلیل اوضاع نامناسب مالی و جذب بازیکنان ایده آل کادر فنی حداقل شرایط فراهم کنند که اردوی استقلال برگزار شود و سرمربی این تیم دچار مشکلات جدی تری نشوند.

گفتنی است، اردوی آبی ها قرار است اواسط تیر  برگزار شود و اعضای این تیم در شهر آنتالیا تمرینات بدنسازی و تاکتیکی ویژه را برای فصل جدید آغاز کنند و از شرایط ایده آل تیمی دور نمانند.

تیم های امیر قلعه نوعی در کمپ ویژه ای اردو را برگزار می کنند و اصرار سرمربی استقلال به حضور تیم در کمپ مورد نظر است اما مسئولان در این خصوص هنوز به توافق و نظر نهایی نرسیدند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.