سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش فتح‌الله زاده و قلعه‌نوعي در حاشيه‌هاي پرسپوليس؛

فصل سخت پرسپوليسي در راه است

فصل هنوز شروع نشده، براي پرسپوليس حواشي زيادي ايجاد كرده‌اند و به نظر مي‌رسد سرخپوشان تهراني روزهاي پرالتهابي ر ا پيش رو دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، خريد‌هاي پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات سر و صداي زيادي ايجاد كرده و باعث شده اين تيم بزرگ و پرهوادار با حواشي مختلفي روبر شود. قراردادهاي نجومي، ستاره‌هاي ملي پوش و عدم انتخاب سرمربي جديد تيم از جمله حاشيه‌ هايي است كه پرسپوليس با آنها دست به گريبان است و ادامه اين روند باعث ناكامي سرخپوشان تهراني در فصل جديد خواهد شد چرا كه تجربه نشان داده تيم‌هاي بزرگ استقلال و پرسپوليس هرگز نمي‌توانند در چنين شرايطي نتيجه بگيرند.

پرسپوليس فصل پرالتهابي را پيش رو دارد و پيش بيني مي‌شود مشكلات اين تيم در ليگ دوازدهم به حداكثر ممكن برسد اما به نقش 2 نفره در ايجاد حاشيه‌هاي ا خير پرسپوليس بايد اشاره كنيم.

نفر اول علي فتح‌الله زاده مدير عامل باشگاه استقلال است ه همچون سالهاي گذشته در فصل نقل و انتقالات موفق نبوده و نتوانسته بازيكنان بزرگ و نامداري را جذب كند، حاجي كه هر ساله در فصل نقل و ا نتقالات بمب مي‌تركاند، در فصل جديد ستاره‌اي جذب نكرد و بازيكن كليدي تيمش يعني آندرانيك تيموريان را از دست داد تا هواداران استقلال نگران تيم محبوبشان در فصل جديد باشند.

فتح‌الله زاده كه در فصل جديد نتوانسته بازيكن بزرگ و نامداري را جذب كند، طي هفته‌ هاي گذشته با مصاحبه‌ هاي رنگارنگ خود عملكرد محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس را به چالش كشانده و آرامش تيم رقيب را به هم ريخته است راهكار فتح‌الله زاده براي فرار از ناكامي، بسيار جالب است اما اين  تحركات مدير عامل آبي پوشان نمي‌تواند ذهن هواداران اين تيم را منحرف كرده و نگراني آنها را براي فصل جديد بر طرف كند.

نفر بعدي امير قلعه نوعي است، سرمربي استقلال هم با مصاحبه‌ هاي خود جذب ستاره‌ها توسط پرسپوليس را نقد كرده و اذهان عمومي را به سمت پرسپوليس برده است تا فشار را از روي تيمش كم كند و بتواند بدون حاشيه و آرامش كامل تيمش را براي حضور در فصل جديد، آماده كند.
قلعه نوعي همان رويه سابق را پيش گرفته چرا كه او در گذشته هم با ايجاد جنگ رواني و حاشيه سازي براي رقيبان نتيجه گرفته است قلعه نوعي همواره همينطور بوده و هيچ گاه اجازه نداده حاشيه وارد تيمش شود اما به بهانه هاي مختلف تيم‌هاي رقيب را به چالش كشانده است.

قلعه نوعي امروز هم، مثل سابق پرسپوليس پرستاره را به حاشيه كشانده تا تمركز رقيب را به هم بريزد و بتواند از اين شرايط نهايت استفاده را ببرد و نتايج مطلوبي كسب كند.

اتفاقات هفته‌ هاي اخير همه چيز را به مديران پرسپوليس نشان داده كه چه فصل سختي را پيش رو دارند و اگر كوچكترين لغزشي داشته باشند، تمام زحمات آنها براي جذب ستاره‌هاي مختلف برباد خواهد رفت و ناكام بزرگ ليگ لقب خواهد گرفت./مح
برچسب ها: ل ، ل ، ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.