سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد کانون هندبال در شهرستانها

مهدی اخوان، سرپرست هندبال سپاهان گفت: ایجاد کانون هندبال در شهرستان ها به پیشرفت این ورزش کشور کمک زیاد می کند.

مهدی اخوان در گفتگو خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: هندبال ایران در دنیا می تواند جز بهترین ها باشد یکی از کارهایی که به پیشرفت این ورزش کمک زیادی می کند ایجاد کانون هندبال در شهرستان ها است.

وی تصریح کرد: راه اندازی کانون هندبال در ناحیه های شهرستان ها باعث می شود  که آموزشها بهتر ومناسب  باشد واستعداد یابی شود.

اخوان در ادامه گفت: زمانی که از پایه شروع کنیم و آموزش مناسب به علاقه مندان ارایه دهیم می توانیم بازیکنان خوبی را در کشور پرورش دهیم و از آنها درهندبال استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در باشگاه هندبال سپاهان ما درتمام رده ها به علاقه مندان آموزش می دهیم و تیم هایی که در ایران هندبال بازی می کنند از بازیکنان اصفهانی استفاده می کنند.

اخوان گفت: اصفهان یکی از قطب های هندبال کشورمان است واین به دلیل کارهایی است که در باشگاه انجام می شود و اهمیت ویژه ای که به این ورزش در استان داده اند.

وی عنوان کرد: در تیم هندبال سپاهان اعتقادی به بازیکن خارجی نداریم وقتی بازیکنان اصفهانی پتانسیل لازم را دارند دیگر چه نیازی به استفاده از خارجیها است البته برای پیشرفت هندبال واستفاده از تجربیات آنها باید بازیکنان خارجی درجه یک آورد تا برای بازیکنان کشورمان الگو باشد.

اخوان تاکید کرد: هم اکنون بازیکنان تیم مان در حال استراحت هستند و امروز جلسه ای با کادر فنی تیم خواهیم داشت تا زمانی تمرینات آماده سازی لیگ 91 مشخص شود.

وی گفت: سپاهان تا کنون 13 بار قهرمان لیگ برتر ایران شده است و یکی از تیم های پرافتخار کشورمان در این زمینه است و اگر دراین رقابت ها اول می شویم برای این است که می خواهیم و می شویم.

سرپرست هندبال سپاهان در خصوص وضعیت هندبال ایران در آسیا گفت: تیم ملی هندبال کشورمان در شرایط خوبی قرار دارد اگر زمانی به تیم های قطر، امارات، بحرین، عربستان می باختیم ونتایج ضعیف میگرفتیم ولی هم اکنون در مقابل آنها بهتر بازی می کنیم و این امر نشان می دهد که بازیکنان ایرانی قابلیت لازم جهت بهتر بودن در این قاره را دارند.

اخوان خاطر نشان کرد: حضور در عرصه های بین المللی و انجام منظم مسابقات لیگ برتربه تقویت تیم ملی کمک می کند./مح
برچسب ها: هندبال ، پیشرفت ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.