سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربي تيم ملي روئنيگ بانوان :

سفر به فرانسه برايمان بهتر بود

مربي تيم ملي روئينگ گفت: در حال حاضر قايقرانان انگليسي در پرتغال تمرين مي كنند اما سفر به فرانسه برايمان بهتر بود.

افشين فرزام در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرينات آمادگي سولماز عباسي در درياچه آزادي تهران پيگيري مي شود و در صورت موافقت شوراي برون مرزي ما پنج شنبه هفته جاري راهي پرتغال مي شويم.

وي گفت: باهدف برپايي اردوي برون مرزي كشورهاي چين و سنگاپور اعلام آمادگي كردند و اما قرار شد ما از بين كشورهاي پرتغال و فرانسه يكي را براي برپايي اردوي برون مرزي انتخاب كنيم.

فرزام افزود: با توجه به اينكه شرايط جوي پرتغال و فرانسه به لندن نزديك است به همين دليل ما ترجيح داديم به جاي كشورهاي آسيايي راهي يكي از اين 2 كشور اروپايي شويم.

وي تصريح كرد: از بين فرانسه و پرتغال ما ترجيح مي داديم راهي فرانسه شويم اما متاسفانه كميته ملي المپيك با پرتغال موافقت كرد.

وي خاطرنشان كرد: البته با توجه به اينكه پرتغال كمپ حرفه اين رشته را در اختيار دارد اين كشور نيز محل خوبي براي انجام تمرينات آماده سازي است و در حال حاضر نيز قايقرانان انگليسي در اين محل تمرينات خود را پيگيري مي كنند.

مربي تيم ملي اظهار داشت : همچنين در كمپ تمريني اين كشور يك پست مسافت بلند و يك پست 2 كيلومتري وجود دارد كه تمرين در اين پست كمك بزرگي به آماده سازي قايقرانان المپيكي كشورمان مي كند و در صورتيكه 8 تيرماه راهي پرتغال شويم 28 ماه جاري به كشور باز  خواهيم گشت.

وي ياداور شد: قرار است به همراه عباسي دوم مردادماه راهي لندن شويم و خوشبختانه در حال حاضر اين ملي پوش در شرايط خوبي قرار دارد واميدوارم تا زمان اعزام وي به اوج آمادگي برسد و به دنبال اين هستيم كه عباسي در اين رقابت ها نتيجه بهتري از مسابقات آسيايي و انتخابي المپيك كه به ميزباني كره جنوبي برگزار شد بدست آورد و حضور در فينال A بسيار مشكل است.

خاطرنشان مي شود: سولماز عباسي و محسن شادي قايقرانان المپيكي رشته روئينگ كشورمان هستند كه بنابر خواسته عباسي وي تا زمان اعزام به المپيك در اروميه پيگيري كند و تنها عباسي راهي اردوي برون مي شود./مح

برچسب ها: مربی تیم ، روئینگ ، فرانسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.