سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رادان اعلام کرد

برخورد با مزاحمان خیابانی و آلودگی صوتی خودروها /اراذل و اوباش در شرایط خاص زندانی شوند

جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب 26 دستگاه متولی امر هستند و برای محقق شدن امر باید تمام دستگاه ها حضور داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سردار احمدرضارادان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب نیروهای پلیس عزمی راسخ و ملی دارند و معطل کسی نمی مانند ولی برای اجرای آن 26 دستگاه متولی امر هستند و محقق شدن کامل این امر تنها با وجود تمام این دستگاهها محقق می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی اظهار داشت: مصادیق اجرای طرح امنیت اخلاقی در بحث پوشش، لباسهای جذب و چسبان، مانتوهای کوتاه بالا زانو، مانتوهای آستین کوتاه و شال و روسری هایی که موی سر از دو طرف نمایان است اما نکته مهم اینجاست که برخی خانم ها تعبیر خاصی از حداقل و حداکثر مو دارند آنان به مدلهای مختلف موهای خود را آراسته کرده و در معرض نمایش می گذارند.

همچنین بحث مزاحمان خیابان و خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد می کنند نیز از عناوین اصلی اجرای این طرح است و در صورت مشاهده خودروی متخلف ضبط و توقیف می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به جمع آوری برخورد با مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش ادامه داد: در اجرای طرح امنیت اخلاقی با اراذل و اوباش، مواد فروشان خرد، جمع‌ آوری ديش های ماهواره و مزاحمین نوامیس پیگیر جدی هستیم و این طرح به زمان خاصی محدود نمی شود.

وی با اشاره به طرح امنیت اخلاقی در استانهای شمالی کشور تصریح کرد: در استانهای شمالی کشور طرح امنیت اخلاقی و امنیت دریا در تمام تابستان اجرا می شود این مسئله موضوع اصلی پلیس است.

رادان با اشاره به جمع آوری اراذل و اوباش و نگهداری آنها در زندان گفت: ارادل و اوباش که جمع آوری می شوند باید در یک شرایط خاص زندانی شوند تا متوجه رفتارهای غیراخلاقی خود شوند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره کشفیات مواد مخدر در کشور خاطر نشان کرد: طبق سه ماه گذشته 100 تن انواع مواد مخدر کشف شده و این امر نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است و خوشبختانه ما اقدامات خوبی در مرزهای جنوب شرق کشور داشته ایم و حجم ورود مواد به سمت های دیگر کشور به خصوص بخش دریا است و ما نباید منتظر این موضوع باشیم آمریکا و افغانستان قرمی برای ورود موادمخدر به کشور یا اقدام کنند چرا که آنان طبق سایتهای تشویقی که اعمال کرده اند نسبت به سالهای گذشته میزان بیشتری از زمین هایشان را به زیرکشت مواد مخدر برده اند./ام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.