سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رامني بار ديگر از مواضع رژيم صهيونيستي حمايت کرد

میت رامنی نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا در اظهاراتی یک بار دیگر بر حمایت خود از مواضع اسرائیل تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، میت رامنی  نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در سخنرانی در یوتا اعلام کرد که مقامات اسرائیلی وی را نسبت به موضوعات خاورمیانه توجیه کرده‌اند.

در این سخنرانی که با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تبلیغات انتخاباتی برگزار شده بود، 700 نفر شرکت کرده بودند، که از این میان 50 نفر آن‌ها از یهودیان بودند.

رامنی عنوان کرده است که با مایکل اورن سفیر اسرائیل در آمریکا در رابطه با موضوعات مهم خاورمیانه نظیر وضعیت سوریه، انتخابات مصر، و تلاش‌ها برای منزوی کردن ایران صحبت کرده و توجیه شده است.

رامنی همچنین در رابطه با اختلاف مواضع خود با اوباما در قبال ایران صحبت کرده و عنوان کرده است که برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به تسلیحات هسته‌ای تلاشی مضاعف خواهد داشت.

رامنی که نظیر جرج بوش یک جمهوری‌خواه است، مجددا مدعی شده که لازم است تا تهدید حمله نظامی به ایران، جدی‌تر مطرح شود.

نامزد جمهوری‌خواهان تلاش می‌کند تا به هر نحو خود را به اسرائیلی‌ها نزدیک کرده و از این طریق احتمال پیروزی خود در انتخابات ماه نوامبر را افزایش دهد. هرچند در این رقابت اوباما نیز بیکار نمانده و هر روز اظهارات اسرائیل‌دوستانه‌تری بیان می‌کند تا از رقیب خود در این زمینه عقب نماند. باید دید نهایتا اسرائیلی‌ها کلید کاخ سفید را به کدامیک از این دو هدیه می‌کنند.

برچسب ها: رامنی ، صهیونیست ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.