سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای استانداردهای پیاده روسازی در شمالغرب تهران

شهردار منطقه 2 تهران با اشاره به اعمال استانداردهای پیاده رو سازی در اجرای طرح های عمرانی گفت: معابر سطح منطقه به طور اصولی و بر اساس استانداردهای پیاده روسازی ، بهسازی شده است.

اسد فاضل در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در پیاده روسازی های صورت گرفته تلاش بر پیاده سازی استانداردها در اجرای طرح شده است تاکید کرد: استفاده از کفپوش های مناسب و ساماندهی مبلمان و المان های موجود در سطح پیاده روها از دیگر اقدامات این منطقه در جریان پیاده رو سازی ها بوده است.
 
فاضل از انجام بیش از 50 هزار متر مربع پیاده رو سازی در بیش از 20 معبر اصلی و فرعی سطح منطقه در سال گذشته خبر داد و با اشاره به بهره مندی از خدمات مشاوره در مطالعات پیاده رو سازی های سطح منطقه افزود: میزان پیاده رو سازی ها در معابر منطقه نسبت به مدت مشابه سال 89 بالغ بر 179 درصد رشد داشته است.
 
شهردار منطقه دو تهران افزود: اجرای استانداردهای پیاده رو سازی برای معلولان و جانبازان از دیگر مواردی است که در پیاده روسازی های سطح منطقه مورد توجه قرار گرفته است.
 
به گفته فاضل، همزمان با اجرای طرح های پیاده روسازی اجرای بالغ بر 65 هزار متر نهر سرپوشیده ، روبار و کانیو در بیش از 200 معبر اصلی و فرعی در  نواحی 9 گانه با رشد بیش از 200 درصد نسبت به سال 89 صورت گرفته است./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.