سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

برگزاری مسابقه پنالتی و روپایی به مناسبت هفته المپیک در آبادان

مسابقه پنالتی و روپایی به مناسبت هفته المپیک در آبادان برگزار شد.



محمودرضا شیرازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: در این مسابقات که به همت هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان و با همکاری روابط عمومی شهرداری آبادان انجام شد، بیش از 60 نفر از شهروندان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان این مسابقات، در بخش روپایی و کنترل توپ، آقایان امیر سلطانی، مهرداد عشافیلی و عبدالهو انصاریان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند که جوایزی نیز به رسم یادبود دریافت کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان اضافه کرد: در بخش ضربات پنالتی نیز شش تیم به رقابت پرداختند که در پایان "تیم نفت" متشکل از مجید رکابدار، مسعود رکابدار، محسن دشتی زاده، آرش پرتو و حسن ریحانی با حذف رقیبان به عنوان تیم نخست معرفی شدند و جوایزی به آنها تعلق گرفت.

شیرازی در خصوص ادامه برگزاری مسابقات و برنامه‌های عصرگاهی در زمین چمن مصنوعی شهدای شرکت نفت (جنب سینما نفت) در روزهای آینده گفت: مسابقات طناب زنی و طناب کشی در روز سه شنبه و مسابقه داژبال (وسطی) در روز چهارشنبه از دیگر برنامه‌های هفته المپیک در آبادان است که زیر نظر این هیئت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان در پایان تصریح کرد: این مسابقات که با هدف افزایش سلامت و ایجاد نشاط و شادابی بیشتر شهروندان برگزار می‌شود، مورد استقبال مردم آبادان قرار گرفته است./س
برچسب ها: برگزاری ، مسابقات ، روپایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.