سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه واقع بينانه به تعامل همكاري بين كشورهاي همسايه

نگاه جامع و واقع بينانه به تعامل و همكاري گسترده با كشورهاي همسايه در ارستاي گردشگري تهديدات دشمنان بيگانه را خنثي مي سازد.

محمدجواد ادبي قائم مقام امور بين الملل سازمان ميراث فرهنگي و  گردشگري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: يكي از مهمترين فعاليت براي گسترش فرهنگي و پيراموني معرفي ظرفيت ها و پتانسيل هاي بين المللي است و طبيعي است هرچه تعاملات بين كشورها بيشتر باشد بستر براي همكاري درخصوص ورود و خروج گردشگر فراهم مي شود.
وي تصريح كرد: ايران و كره جوانب مشترك زيادي براي تعامل فرهنگي دارند از جمله احترام به طبيعت تا فضاي همزيستي كه با اقوام مشترك كه مي تواند گام موثر در روند توسعه گردشگري باشد.
ادبي تأكيد كرد: برگزاري تورهاي كه آشناسازي با آژانس هاي معتبر كشور و تعامل فرهنگي مسير را براي پيشبرد اهداف جذب 7.5 ميليون گردشگر در كشور فراهم مي كند.
وي يادآور شد: اميدواريم در فرصت كوتاهي كه تورهاي كشور كره در ايران حضور دارند بتوانند از جاذبه هاي توريستي ديدن كرده و شگفتي هاي جديد و جاذبه هاي توريستي جديد را كشف كنند.
ادبي خاطر نشان كرد: با برنامه ريزي اساسي و دقيق در روند تعاملات مي توانيم نگاه اصلي و اساسي تهديدآميزي كه كشورهاي بيگانه به كشور، دارند را خنثي كرده و زمينه ورود گردشگر به كشور تسهيل و موقعيت فرهنگي ايران را در دنبال مدرن با توجه به پيشرفت هاي جديد صنعت گردشگري دركشور هموار تر كنيم كه ثمره آن جذب 7.5ميليون گردشگر را در كشور محقق كنيم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.