سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تکلیف مسکن مهر باید تا پایان سال مشخص شود

سرپرست فرمانداری کاشمر با اشاره به این که مسکن مهر یکی از طرح های دولت در راستای خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه است گفت : باید تکلیف مسکن مهر کاشمر تا پایان سال جاری مشخص شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در کاشمر مهدی محمودی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با بیان این که تا پایان سال طی سه مرحله اکثر واحدهای مسکن مهر در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد افزود : امیدواریم با تلاش دست اندرکاران پروژه مسکن مهر تمامی واحدهای مسکن تا پایان عمر دولت دهم تحویل متقاضیان شود.

وی با اشاره به اختصاص 110 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح توسعه بخش کشاورزی کاشمر از زحمات و خدمات مجموعه جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی شهرستان در راستای تحقق این مهم تقدیر کرد و یادآور شد : خوشبختانه طرح توسعه بخش کشاورزی در شهرستان با استقبال خوبی روبرو شده و امیدواریم این طرح شعله ور تر از مسکن مهر در سطح شهرستان بدرخشد.

رییس شورای اداری کاشمر با اشاره به پایان سال مالی جهت جذب اعتبارات از مسئولان ادارات و دستکاه های دولتی خواست در مدت کمتر از یک ماه باقی مانده با رایزنی با ادارات کل نسبت به جذب اعتبارات باقی مانده تلاش کنند.

وی با بیان این که ما مسئولان نوکر مردم هستیم و این رسم بدی که اتفاق افتاده که مردم باید با حضور در ادارات به مسئولان مراجعه و مشکلاتشان را بیان کنند افزود : باید این رسم معکوس شود و مسئولان با حضور در روستاها از نزدیک با مشکلات و گرفتاری های مردم در حوزه کاری خود آشنا و نسبت به رفع آن اقدام کنند .

محمودی با ابراز گلایه از بی توجهی برخی مسئولان ادارات شهرستان ابراز داشت : برخی از روسای ادارت که بیش از سه سال در این شهرستان مسئولیت دارند هنوز متاسفانه یک بار به روستای زیر مجموعه کاری خود مراجعه نکرده است .

وی خدمت به مردمی که با وفاترین مردم به نظام و حکومت اسلامی هستند را بالاترین عبادت ها دانست و خاطر نشان کرد : اگر بخواهیم کوچکترین مشکلی برای مردم ایجاد کنیم ، مدیون آنها خواهیم بود.

فرماندار کاشمر با اشاره به فرمایشات و توصیه های رهبر معظم انقلاب به روسای ادارات تصریح کرد : اشرافی گری و تجمل پرستی برای مسئولان ممنوع است و اگر در راه خدمت به مردم توقف کنند به عقب پرتاب خواهند شد ، اگر دچار غرور شوند به زمین خواهند خورد و اگر خود محوری و خودشیفتگی را پیشه کنند تو دهانی خواهند خورد.

وی با تاکید بر این که در راه پیشرفت کشور و خدمت به مردم توقف ممنوع است گفت : خوشبختانه رنگ وبوی استعماری و استکباری در دنیا از بین رفته و نظام مقتدر ایران اسلامی در دنیا یکی پس از دیگری قله های افتخار را فتح می کند و امروز به بهترین الگو و نمونه در بین کشورهای دنیا تبدیل شده است..

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر این که هیچ یک از روسای ادارات ساعت اداری ندارند و باید در تمام ساعات شبانه روز در خدمت مردم باشند اضافه کرد : خوشبختانه یک روحیه خوبی در مجموعه شهرستان وجود دارد و اگر چه مطلوب است اما باید به درجه عالی برسد.

محمودی با اشاره به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از همه متولیان و دستگاههای ذیربط خواست تا جهت پرکردن اوقات فراغت فرزندان این دیار برنامه ریزی و تلاش کنند.

سرپرست فرمانداري کاشمر با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و ورود سیل عظیمی از زائران و مسافران به شهرستان یادآور شد : کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان موظفند براي استقبال از زائران و مسافران در آماده باش کامل باشند و به نحو مطلوبی به زائران و مسافران خدمات رسانی کنند./س 

برچسب ها: مسکن مهر ، کاشمر ، کم درآمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.