سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغييرات جديد در برنامه هاي گروه ورزش راديو جوان

حميدرضا افتخاري مدير گروه جوان و ورزش راديو جوان از تغييرات جديد در برنامه‌هاي گروه ورزشي و جوان راديو جوان خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حميدرضا افتخاري مدير گروه جوان و ورزش راديو جوان درباره‌ي تغييرات اين برنامه گفت: با توجه به حضور برنامه «سه ستاره» در آنتن راديو جوان،‌ برنامه «توپ» به روزهاي جمعه ساعت هفت الي هشت و 30 انتقال يافت

وي ادامه داد:در همين راستا ايده هاي مختلفي را مرور كرديم و در نهايت با توجه به محبوبيت ستارگان حوزه هاي مختلف در بين مردم و همچنين علاقه شنوندگان به ارتباط با اين افراد تصميم گرفتيم چنين برنامه را در كنداكتور برنامه هايمان قرار دهيم.

افتخاري اذعان كرد: لزومي ندارد كه افراد شاخصي كه در اين برنامه دعوت مي شوند صرفا ستارگان حوزه سينما يا بازيگران باشند ممكن است يك نماينده مجلس هم در بين ستارگان باشد مانند برنامه هفته پيش ما كه در آن دهقان نماينده مجلس حضور يافت.

وي افزود: سه ستاره در واقع يك جنگ شاد است جنگي كه در آن بسياري از كليشه اهي رايج شكسته شده اند. معمولا رايج است كه مهمانان برنامه هاي مختلف در استوديو حضور مي يابند اما ما اين كار را نمي كنيم بلكه فضا را به گونه اي طراحي نموده ايم كه به شكل متفاوت تر و جذاب تري براي شنونده باشد به عنوان مثال با آنها در يك پارك و حتي محل كارشان صحبت مي كنيم.

افتخاري افزود: اين ستاره ها شايد در بخش‌هايي از برنامه مجري هم باشند.

برنامه «معجون» نيز جايگزين برنامه «كوپه هفتم» شد و قرار است در روزهاي جمعه از ساعت 9 الي 10 و 30 دقيقه صبح به روي آنتن شبكه راديو جوان برود.

افتخاري همچنين از توليد برنامه ميداني به مناسبت اعياد شعبان از دهم تا پانزدهم تير ماه خبر داد و گفت: قرار است در يكي از بوستان‌هاي تهران با حضور ميهماناني در حوزه‌هاي مختلف فضايي شاد به مناسبت اعياد شعبان داشته باشيم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.