سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مشهد آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی قرآن کریم را دارد

استاندار خراسان رضوي بر برنامه ريزي براي حضور و مشاركت گسترده در مسابقات قرآن كريم سال جاري تاكيد كرد و گفت: مشهد آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی قرآن کریم را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمود صلاحي در حاشيه جلسه شوراي توسعه و ترويج فرهنگ قرآن استان و ستاد مسابقات قرآن كريم استان با تاكيد بر اين مطلب اظهار داشت: استان خراسان و مشهد به عنوان پايگاه هاي اصلي قرآن در كشور پيش از پيروزي انقلاب اسلامي و پس از آن محسوب مي شود.

وي افزود: به همين دليل بايد اين استان در زمينه فعاليت هاي قرآني در كشور پيشتاز و به عنوان الگويي مطرح باشد.

استاندار خراسان رضوي با اشاره به اينكه سهميه مشاركت استان در مسابقات قرآني سال گذشته 88 هزار نفر بود، گفت: با اهتمام مسوولان و استقبال مردم، بيش از 104 هزار نفر در اين مسابقات شركت نموده و خراسان به عنوان رتبه نخست كشور شناخته شد.

صلاحي تاكيد كرد: در سال جاري اين رقم بايد به بيش از 500 هزار نفر افزايش يابد كه اين عدد با توجه به ظرفيت استان و فعاليت هاي صورت گرفته از سوي نهادهاي مختلف قابل دسترس است.

وي با بيان اينكه براي برگزاري هر چه بهتر مسابقات قرآن كريم استان از هيچ گونه حمايتي دريغ نخواهيم كرد، افزود: خراسان رضوي ظرفيت برگزاري مسابقات بين المللي قرآن را دارد كه بايد براي تحقق آن برنامه ريزي شود./س  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.