سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با فرا رسیدن ماه شعبان:

بوستان لاله پذیرایی شهروندان منطقه 6

بوستان لاله فرا رسیدن ماه شعبان را جشن می گیرد و این روزها با برنامه های گوناگون میزبان شهروندان است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چند روزی است پارک لاله میزبان ماه شعبان است و امکانات تفریحات فرهنگی، ورزشی برای شهروندان فراهم شده است.

امین طالبی، رییس تربیت بدنی شهرداری منطقه 6 در خصوص نحوه برگزاری جشنواره گفت: انواع وسایل و تجهیزات رشته های ورزشی متنوع در قالب جشنواره فرهنگی تفریحات ورزشی در بوستان لاله برای شهروندان فراهم شده تا بتوانند برای ساعاتی ورزش های مختلف را تجربه کنند.

وی افزود: وسایل و تجهیزات ورزش هایی از قبیل والیبال، تیراندازی، صخره نوردی، فوتبال دستی، تنیس، بدمینتون، ورزش باستانی پرش طول، ماهیگیری و چند رشته دیگر ورزشی در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

همچنین نماینده چند هیئت ورزشی نیز در جشنواره فرهنگی ورزشی بوستان لاله حضور پیدا کرده اند که به معرفی و مشاوره در خصوص رشته های ورزشی به شهروندان می پردازند.

ثابت، مسئول ورزشی بانوان شهرداری منطقه 6 با تأکید بر معرفی رشته های گوناگون ورزشی به شهروندان افزود: این غرفه ها با هدف آشناسازی شهروندان با رشته های ورزشی مختلف و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی متنوع در این جشنواره برپا شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: هر روز یک کارشناس ورزشی درباره یک رشته خاص اعم از یوگا، پیلاتس، تای چی چوآن، والیبال، بسکتبال، بدنسازی و آمادگی جسمانی و ایروبیک طی مدت جشنواره در این غرفه حضور خواهند یافت و این رشته ها را معرفی خواهند کرد.

همچنین روزانه مسابقات ورزشی در رشته های گوناگون شطرنج، پرتاب دارت، تنیس روی میز، والیبال و چند رشته دیگر بین شهروندان و با حضور داوران آن رشته برگزار می شود که به افراد برتر هر رشته روزانه جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است: جشنواره فرهنگی ورزشی بوستان لاله تا هفتم تیرماه در بوستان لاله واقع در بلوار کشاورز برپا ست./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.