سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم ملی والیبال بانوان،

حضور زهرا ابراهیمی در تیم ملی منتفی است

اردوهای تدارکاتی تیم ملی والیبال بانوان به منظور حضور در رقابت های کاپ آسیا(Avc cup ) در حال برگزاری است

فریبا سلیمانی، سرپرست تیم والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه برخی از بازیکنان آن طور که باید برای تیم ملی ارزش قائل نیستند و در این فکرند که هر زمان که بخواهند می توانند در تمرینات حاضر شوند.

وی گفت: زهرا ابراهیمی بازیکن پست دفاع وسط با وجود آن که در لیست دعوت شدگان در اردوی تیم ملی بود ولی ابتدا به بهانه امتحانات دانشگاهی از حضور در تمرینات سر باز زد، این امر در حالی بود که کادر فنی به وی اعلام کردند که روزهایی که نباید در امتحانات حضور داشته باشد در زمان تمرین تیم ملی شرکت کند اما وی از ابن کار هم ممانعت کند.

سلیمانی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی طی تماسی با ابراهیمی به وی اعلام کرد که پس از پایان امتحانات طبق روال همیشه در تمرینات شرکت کند اما وی بدون اطلاع دادن تهران را به مقصد کرمان ترک کرده و تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است و ما هیچ گونه خبری از وی نداریم.

وی گفت: پدر زهرا ابراهیمی طی تماسی با رئیس فدراسیون والیبال از وی درخواست مرخصی برای فرزندانش کرده است ما نیز به طور کامل مراتب را برای داورزنی توضیح دادیم پس از بیان دقیق موضوعات، حضور ابراهیمی در اردوی تیم ملی سال جاری به طور کلی منتفی اعلام شد.

وی در خصوص دیگر ملی پوشان اظهار داشت: با توجه به شروع فصل امتحانات پایان ترم و کنکور برخی بازیکنان درگیر مسائل تحصیلی خود هستند کادر فنی تیم ملی نهایت همکاری را با آنها داشته است و هیچ یک از ملی پوشان برای شرکت در امتحانات خود و خواندن دروسشان با مشکل مواجه نیستند.

وی تصریح کرد: در برخی موارد میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم ملی ضمن تماس گرفتن با اساتید برخی بازیکنان شرایط آنها را به طور کامل توضیح می دهد تمامی ملی پوشان با اطلاع و هماهنگی کادر فنی اردوها را برای امتحانات ترک می کنند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه برای برخی بازیکنان تیم ملی اهمیت چندانی ندارد زندگی حرفه ای در ورزش آنها فقط به لیگ که جنبه مالی دارد ختم می شود در صورتی که مسئولان فدراسیون لیگ برای تقویت تیم ملی برگزار می کنند باید غایبین تیم ملی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون جریمه شوند.

سلیمانی تصریح کرد: متخلفین و غایبین باید به جایگاه تیم ملی و مقدس بودن آن احترام بگذارند بازیکنان تیم ملی بزرگسالان باید بدانند که از آنها به عنوان الگویی برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان یاد می شود پس باید به قوانین احترام بگذارند./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.