سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

اعتباری برای فعالیت‌های قرآنی نداریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در اعتبارات جاری تبلیغات اسلامی اعتبار قرآنی نداریم، گفت: مشکل دیگر ما کمبود نیروی انسانی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از بوشهر، حجت الاسلام نورالله موسوی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بوشهر از استان‌های پیشگام در علوم قرآنی و تدبیر در قرآن است.

وی افزود: موضوعی که موجب رنجش خاطر دستگاه‌های اجرایی متولی امور قرآنی شده نبود اعتبارات عمرانی مناسب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: در اعتبارات جاری تبلیغات اسلامی اعتبار قرآنی نداریم ضمن اینکه مشکل دیگر ما نیروی انسانی نیز است.

موسوی‌نیا تصریح کرد: در دولت نهم و دهم اعتبارات دولتی و نیروی انسانی وابسته به دولت شده اما، چند سالی است که نیروی انسانی برای پرکردن چارت سازمانی در تبلیغات اسلامی نداریم.

وی با اشاره به فعالیت 110 موسسه قرآنی در استان بوشهر خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ماموریت‌‌هایی که مقام معظم رهبری برای این سازمان توضیح کرده‌اند ماموریت‌‌هایی فراگیر، روزآمد، دقیق، متناسب با شرایط فرهنگی ایران و جهان و در عین حال واقع بینانه است که باید تمام امکانات و نیروی انسانی سازمان در مسیر تحقق این ماموریت‌ها بسیج شوند.

موسوی‌نیا اضافه کرد: تعامل مطلوبی با صدا و سیمای مرکز استان داریم و اکنون نیز برای نخستین بار توانسته‌‌ایم با همکاری عوامل آن اداره کل فیلم کوتاه مستندی از برنامه‌‌های سازمان تولید کنیم که از شبکه استانی پخش خواهد شد و مطمئنا تاثیر خوبی در زمینه معرفی بیش از پیش اهداف و ماموریت‌های سازمان خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از پخش فیلم مستند گزارش عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و گفت: از تولیدکنندگان فیلم کوتاه که پوشش دهنده فعالیت‌‌ها، چشم‌اندازها، سیاست‌ها و ماموریت‌‌های ذاتی این نهاد مقدس است تشکر کرد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، تبلیغات ، چارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.