سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ برای جذب درآمد پایدار در حوزه شهری

به برنامه ‏ریزی ‏های دقیق و مدون نیاز است

شهردار دماوند گفت: برای جذب درآمد پایدار در حوزه شهری، به برنامه ‏ریزی‏ های دقیق و مدون نیاز است که باید به آنها توجه داشت.

مرتضی همتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: برای دماوند درآمد های پایدار محصول در سال 91 اجرای طرح ممیزی برای شهرداری دماوند محقق می ‏شود.

وی ادامه داد: در حوزه درآمد شهری در دماوند چیزی کم نداریم، بلکه باید با مدیریت صحیح، ظرفیت ‏های بالقوه درآمدی را به با لفعل تبدیل کنیم.

همتی اضافه کرد: در هر شهری، عمده مطالبات مردم به حوزه هزینه ‏ها معطوف می ‏شود؛ از این رو و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم باید درآمدها نیز کسب شود.

شهردار دماوند افزود: برای جذب درآمد پایدار نیازمند برنامه ‏ریزی دقیق هستیم تا بتوانیم به بخش قابل توجهی از مطالبات مردم پاسخ دهیم.

به گفته وی، یکی از اصلی ‏ترین برنامه‏ هایی که در سال 90 به‌ عنوان امری برای ایجاد زیر ساخت‏ های تأمین منابع مالی شهرداری تهیه شد، ممیزی و نوسازی بود که در سال 91 به بار خواهد نشست.

همتی تصریح کرد: سال گذشته کار میدانی و گسترده‏ ای با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد ریال با یک پیمانکار مجرب در سطح شهر دماوند انجام شد.

شهردار دماوند اضافه کرد: این طرح برای بار نخست در شهر دماوند به مرحله‏ ارسال فیش‏ های نوسازی به خانه‏ های مردم و وصول آنها به‌ عنوان درآمدی پایدار رسیده است.

وی افزود: درآمد حاصل از نوسازی و ممیزی رقم قابل توجهی است که با توجه به حوزه‏ های مختلف همچنان برای شهرداری ایجاد می‏ شود.

همتی ادامه داد: امیدواریم با این جهشی که برای بار نخست در شهرداری دماوند اتفاق افتاده است، بتوانیم به بخش قابل توجهی از نیاز های مردم در سال 91 پاسخ دهیم./س

برچسب ها: شهر ، برنامه ریزی ، دماوند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.