سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ در راستای فراهم ‏سازی امکانات ورزشی برای کارگران

سرانه هزینه ورزشی هر کارگر ایرانی پنج میلیون ریال تعیین شده است

معاون مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرانه ورزشی هر کارگر ایرانی در راستای فراهم‏ سازی امکانات ورزشی برای کارگران کشور، 5 میلیون ریال تعیین شده است.

محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با این سرانه می‏ توان علاوه بر تأمین بخشی از هزینه‏ های اماکن ورزشی کارگران کشور، وسایل و تجهیزات لازم ورزشی را نیز تهیه کرد.

وی ادامه داد: همچنین برای افزایش میل و رغبت کارگران به شرکت در مجامع ورزشی باید به صورت مشخص به کارفرمایان نشان دهیم که فعالیت ورزشی کارگران در محیط  کار به کار آیی آنها کمک بسزایی کرده و بهره‏ وری شغلی را ارتقا می‏ بخشد.

سلطانی ادامه داد: کارگران نیز باید افزایش بهره‏ وری را در عمل، به کارفرمایانشان نشان دهند تا با استفاده از ورزش و ظرفیت‏ های آن به تولید بیشتر کارخانه کمک شود.

معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حمایت‏ های ورزشی از بخش کارگری اظهار داشت: ورزش کارگری بخشی است که باید از آن حمایت‏ های ویژه‏ ای صورت گیرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز علاوه بر کارگر و کارفرما، دولتمردان نیز به مزایای ورزش برای کارگران پی برده ‏اند.

سلطانی ادامه داد: باید زمینه ‏های لازم برای پرداختن کارگران به امور ورزشی ایجاد شود و دسترسی آسان به مجموعه‏ های ورزشی و ارائه تسهیلات در قالب وسایل و تجهیزات ورزشی یکی از راه‏ های آن قلمداد می‏ شود.

معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این برنامه ‏ها نیازمند اعتبار است و در جامعه ما آنقدر درآمد وجود دارد که بتوان بخشی از آن را به کارگران اختصاص داد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.