سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت مجموعه تلويزيوني "پد خندق" در مراسمي در شهرک سينمايي دفاع مقدس آغاز شد

"پد خندق"روايتي واقعي از دفاع مردم کهگيلويه وبويراحمد در مقابل نيروهاي بعثي عراق در تير 1367 است که به "پد خندق " معروف شده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران درمراسم آغاز ساخت اين مجموعه حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم قائم مقام رئيس سازمان صدا و سيما ، سردار علي فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين و تعدادي از مسئولان استان کهگيلويه و بويراحمد حضور داشتند .

قائم مقام رئيس سازمان صدا وسيما در سخناني گفت: 8 سال دوران دفاع مقدس آئينه تمام نماي ارزش هاي ديني ، ملي و اعتقادي ماست.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم افزود: 8 سال دفاع مقدس سرمايه بزرگي است که همواره همه انديشمندان و فرهيختگان بايد از آن استفاده و ابعاد آن را تبيين و همچنين ارزش هاي نهفته در آن را تشريح کنند.
وي گفت: بايد تلاش کنيم اين سرمايه را به نسل هاي آينده منتقل کنيم زيرا اين دوران مجموعه عظيمي از ارزش ها ،‌ نوآوريها ، خلاقيت ها و ابتکارات را در اختيار ما قرار  داده است .
حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم افزود : صدا وسيماي جمهوري اسلامي ايران به دنبال اين است که تاريخ دفاع مقدس را مصور کند تا نسل هاي آينده بتوانند از آن استفاده کنند .
وي گفت: سازمان صدا وسيما به دنبال اين است که آثار نمايشي با موضوع فرهنگ دفاع مقدس را سامان دهد و ساخت مجموعه "پد خندق " نيز در همين راستاست.
سردار فضلي نيز گفت: در "پد خندق " حماسه اي آفريده شد که براي همه عرصه ها الگوست و مي تواند الگوي خوبي براي جوانان باشد .
گفتني است اين سريال در 26 قسمت به کارگرداني و تهيه کنندگي بهنام نوروزي ساخته و شهريور از شبکه سوم سيما پخش مي شود ./م
برچسب ها: دفاع مقدس ، سینما ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.