سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ رئیس قوه قضائیه:

جلسه سران قوا با مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به مشهد گفت: روز پنج شنبه مسئولان قوه قضائیه با توجه به حضور مقام معظم رهبری در مشهد در جلسه‌ای به حضور ایشان خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در بدو ورود به مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله در هفته قوه قضاییه همایشی با حضور مسئولان قضایی کشور برگزار می‌شود که امسال این همایش در مشهد خواهد بود و در آن مسائل مهم قضائی بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش قضات، مسئولان قضائی سراسر کشور و صاحبنظران حضور دارند و سیاست‌های قوه قضائیه در سال آینده در آن مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مقام معظم رهبری در مشهد جلسه‌ای با حضور سران قوا در حضور ایشان خواهیم داشت و سران سه قوه گزارش کار خود را به مقام معظم رهبری ارائه می‌دهند.

وی افزود: در این جلسه مسائل مختلف کشور بررسی خواهد شد و خوشحالیم که امسال در هفته قوه قضاییه در کنار مرقد مطهر امام رضا(ع) هستیم.

یادآوری می شود: سخنرانی رییس قوه قضائیه در این گردهمایی و نشست دادستانان کل کشور در مشهد در خصوص مبارزه با مواد مخدر و برخورد دستگاه های قضا از مهمترین برنامه های این همایش است./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.