سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سليماني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ساعت كار فعلي مجلس پاسخگوي نيازهاي جامعه نيست

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: ساعت كار فعلي نمايندگان در خانه ملت پاسخگوي نيازهاي مردم نيست.

محمد سليماني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه ساعت كار فعلي مجلس پاسخگوي مطالبات و نيازهاي کشور نيست، گفت: با توجه به حجم وسيع کار و مطالبات گسترده مردم در اقصي نقاط کشور صرفا 6 تا 12 ساعت کار در هفته براي پيگيري و رسيدگي به مطالبات و خواسته هاي مردم توسط نمايندگان کافي نبوده و بايد اصلاح شود.

وي در ادامه افزود: تمام وقت نمايندگان بايد به طور کامل وقف رسيدگي به امور ملت شده وحتي روزهاي تعطيل نيز به برگزاري جلسات ملي و غيرعلني و جلسات کميسيون هاي تخصصي اهتمام بورزند.

سليماني همچنين به اهميت جايگاه هيئت رئيسه مجلس در تنظيم وقت کامل نمايندگان براي رسيدگي به امور مردم اشاره کرد و افزود: ضروري است از تمام فرصت‌ها و ظرفيت هاي مجلس در جهت کار و برنامه ريزي هاي خرد و کلان  استفاده شده و به طور جد از ساير کارهاي جانبي و غيرضروري اجتناب شود.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با استقبال از طرح حذف تعطيلات تابستانه بهارستان خاطرنشان کرد: معتقدم نه تنها تعطيلات غيرضروري تابستانه مجلس بلکه تمام روزهاي تعطيل نيز به طور کامل با حضور تمامي نمايندگان به امورات و وظايف محوله خود رسيدگي کند.

وي در پايان از تهيه طرحي در خصوص اصلاح ساختار فعلي مجلس خبر داد.

/س2
برچسب ها: مجلس ، ساعت ، کار ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.