سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

اعزام بانوان رشته سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات کشوری

نایب رئیس هیئت رشته سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ورزشکاران بانوی رشته سه‌گانه این استان به مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از یاسوج، اسماء پادیاب صبح امروز در حاشیه تمرینات ورزشکاران بانوی این رشته اظهار کرد: تیم‌های جوانان و بزرگسالان رشته سه‌گانه بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

 نایب رئیس و مربی تیم‌های سه‌گانه بانوان این استان با بیان این موضوع افزود: اولین دوره مسابقات قهرمانی باشگاهی کشور از تاریخ 26 تا 28 تیرماه جاری به میزبانی یکی از استان‌های شمالی کشور برگزار می‌شود. 

پادیاب در ادامه افزود: به منظور حضور پرقدرت در این مسابقات تیم بزرگسالان بانوان استان متشکل از خانم‌ها فاطمه پیل قوش، زیبا رشیدی و فتانه موسویان و تیم  جوانان متشکل از خانم‌ها مریم لک و مریم موسیان به طور منظم صبح و عصر در محل پیست دو و میدانی پایگاه ورزش قهرمانی و پارک مهر‌ورزی یاسوج مشغول تمرینات اختصاصی هستند.

پادیاب رشته سه‌گانه را در استان تازه تاسیس دانست و افزود: این رشته حدود سه سال است که در استان ما راه‌اندازی شده و در این مدت ورزشکاران این رشته توانسته‌اند در سال 88 به مقام ششم کشور و در سال‌های 89 و 90 به مقام دهم کشور دست یابند.

 وی نبود دوچرخه را مهم‌ترین مشکل ورزشکاران این رشته ورزشی در رده بانوان دانست و رشته سه‌گانه را رشته زنان آهنین ذکر کرد و ادامه داد: مسابقات سه‌گانه بانوان متشکل از سه رشته سنگین دو و میدانی، دوچرخه و شنا بوده که در ایران رشته شنا برای بانوان حذف شده و ورزشکاران 10 کیلومتر را با دو طی می‌کنند و 40 کیلومتر را با دوچرخه رکاب زده و 5 کیلومتر را دوباره با دو طی نموده تا به خط پایان برسند.

نایب رئیس هیئت سه‌گانه این استان از حمایت‌های رئیس هیئت سه‌گانه و مدیران‌کل ورزش و جوانان سابق و کنونی استان از رشته سه‌گانه بانوان تقدیر کرد و خواستار رفع مشکلات این هیئت در بخش بانوان و آقایان شد./ج1

برچسب ها: یاسوج ، مسابقه ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.