سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشنهاد مذاكره پروازهاي مستقيم به كشور كره

معاون گردشگري كشور گفت: بايد پروازهاي مستقيم كره به ايران و به وسيله سازمان هواپيمايي كشور به صورت جدي پيگيري شود تا بتوانيم زمينه را براي جذب 7.5 ميليون گردشگر در كشور فراهم كنيم.

منوچهر جهانيان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: با توجه به اينكه سازمان گردشگري كشور برنامه  ريزي مدوني در راستاي هدف گذاري ورود 7.5 ميليون گردشگر در سال 91 انجام داده بنابراين يكي از راه هايي كه مي تواند در زمينه جذب گردشگر موثر باشد استفاده از ظرفيت ها براي معرفي كشور و شناخت آگاهي بيشتر مردمان ساير مناطق به ويژه بازارهاي هدف گردشگري كشور ايران است كه برگزاري تورهاي آشنا سازي اين زمينه را براي جذب توريست فراهم مي كند.
وي تصريح كرد: گردشگري كشور بنا دارد تا پايان سال 40 تور آشنا سازي با كشورهاي مختلف برگزار كند در اين تورها از آژانس هاي قوي و اپراتورهاي بزرگ كه در كشورهاي هدف ساير مناطق جهان به عنوان مقاصد گردشگري در اولويت سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري است و اصحاب رسانه و مطبوعات مي توانند اين زيبايي ها و جاذبه هاي بي نظير گردشگري كشور را معرفي كنند.
جهانيان اضافه كرد: 15 نفر از شركت ها و آژانس هاي بزرگ كره اي در ايران حضور دارند تا جائيكه اين كشور در سال 2011، 1 ميليون و 800 نفر مسافر كره اي را به مناطق مختلف جهان از جمله چين، هنگ كنگ، ژاپن و تايلند فرستاده است. اين تورها مي توانند آژانس هايي كه در كشور كره به صورت گسترده فعال هستند زمينه را براي ورود گردشگر به ايران فراهم كنند.
اميدواريم با همكاري و تعامل بين اين دو كشور بتوانيم قرارداد ورود گردشگر از كشور كره را به وسيله بخش خصوصي منعقد كنيم تا در آينده شاهد ورود گردشگران كره اي به ايران باشيم.
وي تصريح كرد: مهمان نوازي ايران و آثار تاريخي و امنيتي كه در گوشه و كنار كشور ايران  اسلامي حاكم است متاسفانه رسانه هاي استكباري و غربي در جهت تخريب درصددند كه كشور ما را ناامن جلوه دهند.
بنابراين اين تورهاي آشناسازي فعاليت هاي رسانه هاي غربي را خنثي مي كند.
جهانيان تاكيد كرد: خوشبختانه بخش خصوصي با تعاملاتي كه بين سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور دارد مي تواند با برنامه ريزي دقيق بستر را براي توريسم در كشور فراهم كنند.
وي اظهار داشت: سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور پيگيري پروازهاي مستقيم كره به ايران را در اولويت كاري خود قرار داده كه با سازمان هواپيمايي كشور از جمله شركت هواپيمايي ايران اير، ماهان و كره اير قراردادهايي را امضا كند تا بتواند از اين كشور به عنوان مقصد اول گردشگري كشور استفاده كند./س
برچسب ها: گردشگری ، پرواز ، میراث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.