سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

82 عنوان کتاب به صورت لوح فشرده در اختیار زائران کربلای معلی قرار می گیرد

82عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با عتبات عالیات عراق و سوریه برای علاقه مندان به صورت لوح فشرده تولید و در اختیار زائران کربلای معلی قرار خواهد گرفت.

 مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: سالانه یک میلیون و نیم زائر ایرانی به کربلای حسینی، سفر می کنند که تولید نرم افزاری که سریع و آسان تمامی اطلاعات مورد نیاز زائران را کامل در اختیار آنان قرار دهد، ضروری بود.

حجت الاسلام والمسلمین روزبه برکت رضایی افزود: 82 عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با عتبات عالیات عراق و سوریه برای علاقه مندان به صورت لوح فشرده تولید و در اختیار زائران کربلای معلی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه نرم افزار ویژه عتبات عالیات با موضوعات و عناوین کاربردی طراحی شده است، عنوان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با همکاری مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی نور اقدام به انتشار این نرم افزار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی مهمترین کتابهای منتشر شده در این نرم افزار را شامل احکام فقهی سفر زیارتی عتبات، آداب سفر و زیارت عتبات عالیات، ادعیه و زیارات عتبات عالیات، ره توشه عتبات عالیات، زائر کربلا، سرزمین پیامبر، عاشورا حماسه جاویدان، فرهنگ زیارت، ادعیه و زیارت شام، اماکن زیارتی، سیاحتی سوریه، عنوان کرد.

وی به دیگر قابلیت های این نرم افزار اشاره کرد و گفت: ارتباط تمام واژه های کتب با قرآن و لغت نامه، ارتباط تمام واژه های کتب با 10 لغت نامه در صحنه نمایش متون، جستجوی مختلف در متون و عناوین ابواب از طریق کلمه، جستجوی موضوعی از طریق فهرست، گزینشی و فهرست درختی، امکان انتقال متن به یادداشت و ویرایش آنها و ذخیره به شکل های مختلف از مهمترین امکانات این نرم افزار است./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.