سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

عدم اطلاع رسانی كافی باعث ایجاد معارضات در اجرای پروژه ها می شود

فرماندار كهگیلویه عدم اطلاع ‌رسانی كافی قبل از اجرای پروژه‌ها را عامل اصلی ایجاد معارضات در پروژه‌های عمرانی عنوان كرد و گفت: كارفرمایان قبل از شروع به كار پروژه‌های عمرانی مردم را از مراحل اجرا و فواید اجرای طرح‌ها آگاه كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ،سید'ناصررضایی' روز دوشنبه در جلسه رفع معارضات اراضی سد شهید دلنسب كوه ‌برد اظهار داشت: معارضات اجتماعی در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی یكی از عوامل بازدارنده توسعه محسوب خواهد شد.
وی ایجاد بعضی از معارضات در مسیر اجرای طرحهای عمرانی را غیر قانونی دانست وگفت: با این حال نباید دستگاههای اجرایی به سمتی حركت كنند كه مردم متضرر شوند.
رضایی تعامل دهیاران با شوراهای شهر و روستا در اجرای پروژه ها را بسیار مفید دانست وتصریح كرد: همیشه تجربه ثابت كرده با همكاری وهمدلی مردم به خصوص روستانشینان مسیر انجام طرح‌های عمرانی هموارتر خواهد شد.
این مسوول ارشد اجرایی در شهرستان كهگیلویه ابراز داشت: سد خاكی شهید دلنسب كوه ‌برد قابلیت ذخیره‌سازی سه میلیون متر‌مكعب آب باران و آب‌های جاری را دارد و می‌توان به‌عنوان مكان تفریحی نیز از آن استفاده كرد.
وی تاكید كرد: برای رفع معارضات اجتماعی و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی كمیته‌ای در فرمانداری برای رفع سریع معارضات و نظارت دقیق بر پروژه‌ها تشكیل شده است./س
برچسب ها: اطلاع ، رسانی ، معارضات ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.