سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی مرسی حال مبارک را وخیم تر كرد

منابع بیمارستان نظامی المعادی قاهره گفتند حال دیکتاتور سابق مصر با شنیدن خبر پیروزی محمد المرسی در انتخابات این کشور وخیم تر شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری منا ؛ منابع بیمارستان نظامی المعادی که مبارک از سه شنبه گذشته با وخیم شدن حالش به آنجا منتقل شده است گفتند به دنبال اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصر در غروب شنبه مبارک مات و مبهوت شده و حالش وخیم تر شد.

این منابع گفتند ، با توجه به ممنوع بودن قرار دادن دستگاه تلویزیون در اتاق مراقبت های ویژه بیمارستان المعادی حسنی مبارک شاهد نشست خبری اعلام پیروزی محمد المرسی بر احمد شفیق نبود.

منابع بیمارستانی گفتند مبارک که قدرت تکلم درست خود را از دست داده به زحمت نام جانشین خود را از پزشکانش جویا شد و پس از شنیدن نام مرسی تنها این سخن را بر زبان آورد که "عجیب است" و به دنبال آن ناگهان علائم حیاتی وی بار دیگر تغییر کرده و فشار خونش بالا رفت و دچار تپش قلب شدیدی شد.

محمد المرسی نامزد جماعت اخوان المسلمون قدیمی ترین حزب سیاسی در مصر قول داده است که خائنان به کشور را در قضایای کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری و فساد مالی بار دیگر محاکمه خواهد کرد.

دادگاه جنایی قاهره در دوم ژوئن برای رئیس جمهور سابق و "حبیب العادلی"، وزیر کشورش حکم حبس ابد صادر و دو معاون و دو پسر مبارک را تبرئه کرده بود.
برچسب ها: مبارک ، مرسی ، مصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.