سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

صدور نود هزار تن سیمان از کارخانه سیمان شهرکرد

نود هزار تن سیمان از کارخانه سیمان شهرکرد صادر می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیر عامل کارخانه سیمان شهرکرد گفت : امسال تا کنون سیصد و چهار ده هزار تن سیمان و 333هزار تن کلینکر در این کارخانه تولید شده است .

امینی با بیان اینکه 90 هزار تن از این مقدار به خارج از کشور و عمدتا به کشور عراق صادر شده است افزود: این میزان صادرات هفت میلیون و دویست هزار دلار ارز آوری برای کشور داشته است .

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست پارسال 86هزار تن سیمان در کارخانه سیمان شهرکرد تولید شد گفت: تولیدات این کارخانه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزون بر چهار درصد افزایش یافته است .

رئیس هیئت مدیره کارخانه سیمان شهرکرد هم با بیان اینکه کارخانه سیمان شهرکرد هفت تیپ مختلف سیمان تولید می‌کند، افزود: در حال حاضر سه نوع از انواع مختلف تیپ‌های تولیدی این کارخانه به کشور عراق صادر می‌شود.

بابایی گفت: انواع سیمان تیپ زودسخت، تیپ 925 با مقاومت خاص صنایع و سیمان مقاوم از انواع تولیدات این کارخانه است.

کارخانه سیمان شهرکرد در قلب زاگرس مرکزی در استان چهار محال و بختیاری و در 35 کیلومتری شهرکرد در سال 1387 با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

گفتنی است، این کارخانه برای 450 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

کلینکر محصول فرایندی از مواد اولیه تولید سیمان است ،این محصول پس از سرد شدن با مقداری سنگ گچ به‌منظور تنظیم گیرش ، مخلوط و آسیاب شده و پودر خاکستری رنگی حاصل می‌شود که همان سیمان پرتلند است./س

برچسب ها: سیمان ، تولید ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.