سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ملت و ولایت فقیه است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ملت و ولایت فقیه است و در این زمینه همواره موفق عمل كرده است.

ابوالقاسم نصرالهی  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: پاسداران سرشار از عشق به ولایت فقیه، ایثار و شهادت هستند.

وی بیان كرد: به موجب اصل 150 قانون اساسی وظیفه سپاه پاسداران حفظ انقلاب و دستاوردهای آن تعیین شده است و در این خصوص این نیروی الهی مردمی كارنامه درخشانی دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه كرد: سپاه پاسداران باید در زمینه دفاعی، نظامی، اطلاعاتی، اعتقادی و مذهبی هر روز قوی تر و قدرتمند تر شود زیرا دشمنان برای براندازی نظام همه توان خویش را به كار گرفته اند.

نصرالهی تاكید كرد: پاسداران علاوه بر توانمندی و افزایش دانش نظامی و دفاعی به سلاح كار آمد و برنده ایمان و تقوا مجهز هستند كه این موضوع موجب شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مكتبی در جهان مطرح شود.

وی اظهار كرد: دشمنان ملت ایران اسلامی همواره از وجود و فعالیت های اثرگذار و راهگشای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هراس بوده و هستند و این مقوله را بارها به صراحت بیان كرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطر نشان كرد: هجمه های تبلیغاتی و منفی مخالفان و دشمنان ایران اسلامی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانگر قدرتمندی و ولایتمداری این نیرو است.

نصرالهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامی به بركت خون مطهر شهیدان و مجاهدت های امام راحل به عزت و اقتدار رسیده و قدردانی از رشادت ها، مقاومت و ایستادگی این عزیزان در گرو تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی است./س

برچسب ها: سپاه ، ولایت فقیه ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.