سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دست پلیس فرانسه صورت گرفت؛

دستگیری ۱۶ عضو مسلح منافقین در حال ضرب و شتم مردم

پليس فرانسه 16نفر از اعضاي گروهک تروريستي مافقين را که به دستور مريم رجوي با انواع سلاح سرد به خيابان هاي ژاريس آمده بودند را دستگير و روانه زندان کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، عصر روز جمعه ۲۲ژوئن۲۰۱۲ (۲تیر) تجمعی از سوی تعدادی از جدا شده های گروهک تروريستي منافقین در میدان سن میشل و کاخ دادگستری پاریس علیه فرقه رجوی صورت گرفت و به دنبال آن سرکرده منافقین به منظور واکنش به این حرکت دستور حمله وحشیانه به تظاهر کنندگان را صادر کرد که با دخالت پلیس فرانسه و دستگیری اعضای منافقین روبه رو شد.

بر پایه این خبر هر ۱۶ عضو گروهک تروريستي منافقین که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر شده و ضمن تشکیل پرونده به زندان منتقل شدند.

 این افراد که برخی از آنها از اعضای ارشد گروهک تروريستي منافقین بودند، انواع سلاح سرد از قبیل چاقو، کاتر، زنجیر، چوب بیسبال و... کشف شد که به عنوان آلت جرم ثبت و ضبط شد.

گفتنی است؛ پیش از این نیز برخی از همین افراد در ۱۷ژوئن۲۰۰۷ طی یک برنامه از پیش طراحی شده به جلسه منتقدان فرقه رجوی در سالن فیاپ پاریس حمله ور شده و تعدادی از افراد جداشده این گروهک تروريستي را مجروح کردند./پ3
برچسب ها: منافقین ، تروریستی ، رجوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.