سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با پخش مستقيم از صدا و سيما؛

ميزباني بزرگ مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران در اعياد شعبانيه

به مناسبت فرا رسيدن اعياد شعبانيه، جشن هاي باشکوهي در مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران به مدت 3 شب و با پخش مستقيم از صدا و سيما تدارک ديده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران، ويژه‌برنامه جشن اعياد شعبانيه در 2 و 3 تيرماه از ساعت 20:30 با اجراي دو تن از مجريان مشهور صدا و سيما برگزار و به صورت زنده از شبکه 5 پخش خواهد شد.

اين جشن به مناسبت ميلاد خجسته امام حسين (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) و با همکاري سازمان بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران و شبکه 5 صدا و سيما برگزار مي‌شود.

اجراي برنامه ويژه کودکان از سوي هنرمندان شبکه 2 سيما، اجراي موسيقي زنده، برگزاري مسابقه و اجراي همخواني توسط گروه تواشيح از جمله برنامه‌هاي اين مراسم است.

همچنين برنامه جشن ديگري با مشارکت اداره کل حراست سازمان صدا و سيما پنجشنبه اول تيرماه از ساعت 20:30 در محوطه باغ مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران برگزار مي‌شود که جمعه‌شب از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.

يادآور مي‌شود برنامه جشن اعياد شعبانيه علاوه بر خانواده کارکنان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ، سازمان صدا و سيما و سازمان بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پذيراي عموم علاقه مندان خواهد بود ./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.