سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمتي در اردوي تركيه با آبي ها همراهي است

قرارداد دروازه بان استقلال نزديك به 900 ميليون

مهدي رحمتي، دروازه بان ملي پوش تيم استقلال با شرايط خاصي روبروست وي هنوز قراردادش را به ثبت نرسانده است و از طرفي اعلام شده كه وي همراه تيم استقلال به اردوي تركيه مي رود تا تيم را همراهي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، رحمتي با شرايط خاصي روبرو شده است و چند پيشنهاد قابل توجه دريافت كرده است وي كه قصد دارد بهترين تصميم را اتخاذ كند اما اين درحالي است كه وي هنوز تصميم قاطعي نگرفته است و دليل آن هم شرايط مالي تيم استقلال و اوضاع نه چندان روبراه اين تيم است و به همين دليل دروازه بان ملي پش با ترديد هايي روبروست.

گفتني است، رحمتي از مس كرمان نزديك به 2 ميليارد پيشنهاد دريافت كرده است و از طرفي هم قصد حضور در اين تيم را ندارد. رحمتي براي ماندن در شهر كرمان و ترك خانواده اش مشكل دارد و از طرف ديگر وي اوضاع را براي ماندن در تيم استقلال بدليل مشكلات مالي ايده ال نمي بيند.

شايان ذكر است، رحمتي قصد دارد خود را براي حضور در جام جهاني و بازي هاي مقدماتي آماده كند اما از طرفي ديگر وي تمايل زيادي دارد تا در تيمي به ميدان برود و بازي  كند كه روي حضور موفق وي در بازي هاي مقدماتي جام جهاني تاثير گذار باشد  و مثبت واقع شود.

گفتني اين كه آبي ها براي حفظ اين بازيكن در تلاش هستند اما مبلغ قرارداد اين بازيكن طوري است كه با مس كرمان قابل قياس نيست اما وي اعلام كرده است كه براي حضور در تيم استقلال اين فصل مانند فصل گذشته به مسائل مالي نمي انديشد و سعي دارد كه با بهترين عملكرد براي بازي هاي حساس اين تيم و همچنين ديدارهاي تيم ملي آماده شود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.